Αν είσαι γονιός, ίσως να έχεις αποκτήσει ήδη μια εξοικείωση με το “Baby Shark“, αφού το εν λόγω video έχει τεράστια απήχηση στο παιδικό κοινό. Πρόσφατα μάλιστα, έγινε γνωστό ότι αποτελεί και επίσημα το video με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, αφού άγγιξε τον απίστευτο αριθμό των 10 δισεκατομμυρίων προβολών.
Όπως γίνεται κατανοητό, δε μιλάμε απλώς για το δημοφιλέστερο video της πλατφόρμας, γιατί αυτό είναι ένα ρεκόρ που το Baby Shark το έσπασε το Νοέμβριο του 2020. Είναι όμως το μοναδικό στο site που άγγιξε αυτόν τον αριθμό προβολών, όπως επιβεβαιώνει το YouTube.
To παιδικό τραγουδάκια από την κορεάτικη Pinkfong έκανε το ντεμπούτο του το 2016 και έγινε viral στην Ασία. Οι Αμερικανοί δε του είχαν δώσει ιδιαίτερη σημασία μέχρι το 2019. Από τότε όμως εξελίχθηκε σε εκπομπή στο Nickelodeon με τρομερή απήχηση και παράλληλα βρέθηκε στο Billboard top 40.
Το video στο YouTube απεικονίζει παιδιά να παρουσιάζουν το χορό Baby Shark, την ώρα που καρχαρίες κινούμενα σχέδια κολυμπούν γύρω τους, κυνηγώντας τα. Αποτυγχάνουν παρόλα αυτά να τα πιάσουν και τα παιδιά γιορτάζουν την ασφάλειά τους.
Για να γιορτάσει την επιτυχία της η Pinkfong, κάλεσε τα παιδιά από όλο των κόσμο να μοιραστούν τις δικές τους Baby Shark στιγμές με την εταιρεία.
Δείτε στη συνέχεια το video:
Διαβάστε επίσης: Οι καλύτερες αθλητικές δραστηριότητες για εφήβους | Thats Life. Life as it is!
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.