Στην περσινή φθινοπωρινή εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης ο συνιδρυτής της Google, Sergey Brin, είχε δηλώσει μετά την ολοκλήρωση του fashion show της Diane Von Furstenberg όπου τα μοντέλα παρουσίασαν την ανοιξιάτικη κολεξιόν της διάσημης σχεδιάστριας φορώντας τα Google Glass, πως ‘’η ομορφιά, το στυλ και η άνεση είναι τόσο σημαντικά για τα Glass όσο και η νέα τεχνολογία’’.
Ένα χρόνο μετά επιβεβαιώνει το αληθές της δήλωσής του καθώς το περίφημο September Issue της Vogue θα φιλοξενεί 12σέλιδο αφιερωμένο στα Google Glass.
Έτσι μετά τη Βελγίδα σχεδιάστρια, τα Google Glass παίρνουν και την έγκριση της πανίσχυρης Editor in Chief της Αμερικανικής Vogue, Anna Wintour, ως αντικείμενο μόδας.
Οι φωτογραφίες του εντυπωσιακού editorial ανήκουν στον Steven Klein ενώ το θέμα της φωτογράφησης είναι ένας άγνωστος πλανήτης που δεν έχει εξερευνηθεί ακόμα. Το φουτουριστικό ατσαλένιο σπίτι του διάσημου αρχιτεκτονικού γλύπτη-καλλιτέχνη, Robert Bruno αποτελεί το κεντρικό στοιχείο του σκηνικού ενώ τα μοντέλα αναδεικνύουν τα Google Glass φορώντας μίνιμαλ χειμερινά παλτό σε φωτεινές αποχρώσεις που έρχονται σε αντίθεση με το άγονο και ερημωμένο τοπίο.
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως το εν λόγω 12σέλιδο φιλοξενείται στο δεύτερο πιο πετυχημένο τεύχος Σεπτεμβρίου της Vogue στα 121 χρόνια κυκλοφορίας του! Κι όμως, όπως ανακοινώθηκε στις 18 Ιουλίου του 2013 από την εκδοτική εταιρεία της Vogue, Conde Nast, το φετινό September Issue πούλησε 665 σελίδες διαφήμισης ακολουθώντας το αντίστοιχο τεύχος του 2007 με 727 σελίδες.
Τέλος, τα Google Glass αποκτούν ένα ακόμα σύμμαχο στη βιομηχανία της μόδας καθώς η Nina Garcia, Καλλιτεχνική διευθύντρια του Marie Claire και κριτής του reality μόδας, Project Runway, δήλωσε πως θα κάνει live streaming από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης μέσα από τα Google Glass ενώ το εν λόγω υλικό θα κοινοποιείται και στις πλατφόρμες Vine, Twitter, Facebook, Instagram και marieclaire.com.
Δεν ξέρω αν τα Google Glass θα κατορθώσουν να θεωρηθούν trendy αξεσουάρ πάντως η τελευταία φήμη θέλει τα πολυαναμενόμενα γυαλιά να λανσάρονται στην τιμή των 299 δολαρίων και να κυκλοφορούν τέλος του 2013 με αρχές του 2014. (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ).
Πηγή: mashable.com
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!