Το “That’s Life” βασίστηκε στο ομώνυμο τραγούδι του Frank Sinatra και πιο συγκεκριμένα στο στίχο «ό,τι κι αν συμβαίνει δεν πρέπει να μας απογοητεύει, γιατί αυτός ο μεγάλος, παλιός κόσμος συνεχίζει να περιστρέφεται!» (But I just can’t let it get me down, Cause this big old world keeps spinnin” around.) Συνεπώς, ως ένας δικτυακός τόπος που θέλουμε να προβάλλουμε την ωραία πλευρά της ζωής, που μπορεί να υπάρξει μέσα από ενδιαφέρουσες απόψεις και χρήσιμες συμβουλές, δεν θα μπορούσε παρά να μας κινήσει το ενδιαφέρον και να ενστερνιστούμε το project “Life’s Good” της LG.
Όπως ήταν φυσικό, είχαμε απορίες και ο κατάλληλος άνθρωπος για να μας τις λύσει ήταν η κυρία Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Marketing Manager της LG Eλλάδας:
- Project “Life is Good” σε συνεργασία με τον όμιλο ΣΚΑΪ. Ποιες αξίες της LG Hellas εκφράζει;
Για την LG, η φιλοσοφία ‘Life’s Good’ σημαίνει ότι η ζωή είναι ωραία κάθε μέρα και ότι αυτό που ‘μετράει’ είναι οι μικρές καθημερινές στιγμές και απολαύσεις που μας κάνουν να χαμογελάμε, να διασκεδάζουμε και να αισθανόμαστε όμορφα. Με τη δημιουργία του project “Lifesgood.gr” σε συνεργασία με τον ΣΚΑΪ θέλαμε να ‘μεταδώσουμε’ τη φιλοσοφία της LG και να προσφέρουμε στιγμές διασκέδασης και ξεγνοιασιάς σε πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους, δημιουργώντας έτσι ακόμα περισσότερους λόγους για να χαμογελάνε. Το όραμά μας στην LG άλλωστε δεν είναι μόνο να ικανοποιούμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας μέσα από τα προϊόντα και λύσεις μας, αλλά και να δημιουργήσουμε μαζί τους μακροχρόνιες σχέσεις ζωής και εμπιστοσύνης.
- Το “Life is Good” ενσωματώνει το όραμα μια ζωής δημιουργικής και δραστήριας. Πώς εναρμονίζονται τα τεχνολογικά προϊόντα της LG με τις ανάγκες της καθημερινής ζωής;
Στην εποχή μας πλέον, όλα εξελίσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Έτσι κι εμείς σαν εταιρεία, επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία εύχρηστων και προηγμένων προϊόντων, που να ανταπεξέρχονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων ανθρώπων και που ταυτόχρονα προσφέρουν ευχάριστη και απλή εμπειρία χρήσης. Ωστόσο, το όραμά μας είναι ακόμα πιο ‘τολμηρό’, επιδιώκοντας να δημιουργήσουμε ένα ‘ενοποιημένο τεχνολογικό περιβάλλον’ που θα κάνει τη ζωή όλων των χρηστών πιο άνετη και θα διευκολύνει και θα βελτιώνει την καθημερινότητα τους. Αυτό είναι ουσιαστικά το λεγόμενο ‘Internet of Things’, ένα ενοποιημένο περιβάλλον, όπου οι συσκευές είναι συνδεδεμένες και επικοινωνούν μεταξύ τους.
Η LG προσφέρει διάφορες καινοτομίες κινούμενη προς αυτή την κατεύθυνση, όπως οι ‘έξυπνες’ πλατφόρμες HomeChatTM και webOS, που συνδέουν τις συσκευές που χρησιμοποιούμε καθημερινά, όπως το κινητό, το ψυγείο, το πλυντήριο κτλ. Σε ένα απλό παράδειγμα, μέσω του LG HomeChat™, αν ο χρήστης πληκτρολογήσει ‘Leaving Home’ στο messenger του smartphone του, το ‘έξυπνο’ ψυγείο αυτόματα θα μπει σε λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας. ‘Η ακόμα, οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν και να παρακολουθούν εξ’ αποστάσεως το πλυντήριό τους από σχεδόν οποιαδήποτε τοποθεσία, ενώ μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι η πλύση θα έχει ολοκληρωθεί τη στιγμή που θα φτάνουν στο σπίτι από τη δουλειά απλά στέλνοντας μήνυμα «έναρξη κύκλου πλύσης» φεύγοντας από το γραφείο.
- Ποια θα λέγατε πως είναι τα γνωρίσματα των Ελλήνων καταναλωτών;
Από έρευνες, αλλά και από τα δικά μας στοιχεία, προκύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι πολύ καλά ενημερωμένοι για τις σύγχρονες τάσεις κι έχουν βάλει σημαντικά τη τεχνολογία στη ζωή τους
Ανεξάρτητα όμως με τα προϊόντα που επιλέγουν, οι καταναλωτές φαίνεται να ξεχωρίζουν τα brands και τις εταιρείες που έχουν ουσιαστική παρουσία στην κοινωνία που δραστηριοποιούνται. Διαπιστώνοντας ότι αυτό που λείπει από την καθημερινότητα τους είναι στιγμές ξεγνοιασιάς και χαράς, η LG Eλλάδας έχει επιλέξει να συνδεθεί με τον Έλληνα καταναλωτή μέσα από τις δράσεις της ενέργειας ‘Life’s good.gr’, θέλοντας να του δώσει περισσότερους λόγους να χαμογελά και να διασκεδάζει, μεταφέροντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας.
- Λαμβάνοντας ως αφορμή το λογότυπο της LG που αποτυπώνει ένα smiley face, πιστεύετε πως το design των τεχνολογικών προϊόντων αποτελεί πλέον κομμάτι του lifestyle και αν ναι, πως εξυπηρετείται μέσα από τη σχεδίαση των προϊόντων της LG;
Ως brand έχουμε καταφέρει να ξεχωρίζουμε στην αγορά για τον σχεδιασμό και την αισθητική των προϊόντων μας. Ενδεικτικά, η πρώτη παγκοσμίως κυρτή OLED τηλεόραση, τα ψυγεία ‘Door In Door’, τα κυρτά smartphones LG G Flex & LG G Flex 2, τα υψηλού σχεδιασμού κλιματιστικά ArtCool Stylist Inverter V, οι Ultra Wide οθόνες υπολογιστή, τα νέα πλυντήρια ρούχων τεχνολογίας TurboWash, οι επαγγελματικές Video Wall Οθόνες με το εξαιρετικά λεπτό πλαίσιο bezel-to-bezel, και φυσικά το νέο μας smartphone LG G4 που ανακοινώθηκε προσφάτως είναι μόνο κάποια από τα παραδείγματα.
Γι’ αυτό και κάθε χρονιά τα προϊόντα μας αναγνωρίζονται και διεθνώς μέσα από διακρίσεις όπως τα Red Dot και If Desing Awards για την υψηλή τεχνολογία και το σχεδιασμό, που ουσιαστικά αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο το πάθος της LG για την καινοτομία σε κάθε επίπεδο.
Στην LG δημιουργούμε προϊόντα που κάνουν τη ζωή καλύτερη καθημερινά – πιο άνετη, πιο ξέγνοιαστη, πιο ευχάριστη. Γιατί ακριβώς έτσι πρέπει να είναι η ζωή – ωραία σε κάθε επίπεδο!
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Σταυροπούλου για τη συνέντευξη της και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να συμφωνούμε περισσότερο με την κατακλείδα της 😉
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!