Τον διάσημο Φυσικό και κάτοχο βραβείου Νόμπελ επιστράτευσε ο ιστότοπος σύγκρισης ασφαλιστικών πακέτων Go Compare, προκειμένου να διαφημίσει τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Στο τελευταίο διαφημιστικό σποτ του ιστότοπου ο Hawking εμφανίζεται να αναπτύσσει τη θεωρία της Μαύρης Τρύπας κι όταν δέχεται ερώτηση από έναν ακροατή του φαντασιώνεται πως η Μαύρη Τρύπα εξαφανίζει τον μόνιμο πρωταγωνιστή των σποτ του Go Compare, τον κακόφωνο τενόρο Gio Compario.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά και να παρακολουθήσετε το σχετικό post, κάντε κλικ εδώ.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!