Η νέα εφαρμογή Strava, που εστιάζει σε δραστηριότητες αναψυχής και εξορμήσεις στη φύση, κερδίζει γρήγορα έδαφος στα social media, ξεπερνώντας ακόμη και το Tinder στην προτίμηση των χρηστών. Σύμφωνα με την εφημερίδα Guardian, η πλατφόρμα έχει μεγάλη απήχηση, ιδιαίτερα στους εργένηδες, οι οποίοι αναζητούν νέους τρόπους να γνωρίσουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα.

Τα τελευταία χρόνια, πολλοί που ψάχνουν το άλλο τους μισό μέσω Διαδικτύου, στράφηκαν σε εφαρμογές γνωριμιών ή στα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, μια νέα τάση εμφανίζεται, με εφαρμογές όπως το Strava και το Goodreads να κερδίζουν έδαφος, καθώς οι χρήστες αναζητούν πιο αυθεντικές και βαθιές συνδέσεις, βασισμένες σε κοινά χόμπι όπως η άθληση ή το διάβασμα.

Αυτές οι πλατφόρμες έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον όσων βαριούνται τις παραδοσιακές πλατφόρμες των social media, όπως το X (Twitter). Με τις αλλαγές στο κοινωνικό δίκτυο του Έλον Μασκ και την άνοδο εναλλακτικών εφαρμογών όπως το Bluesky και το Threads, οι χρήστες στρέφονται σε πλατφόρμες που τους επιτρέπουν να επικεντρωθούν σε ό,τι πραγματικά αγαπούν.

Η Strava σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση χρηστών κατά 20% τον τελευταίο χρόνο, ενώ παρόμοια επιτυχία βλέπουμε και σε άλλες πλατφόρμες όπως το Goodreads και το Letterboxd, που συνδέουν ανθρώπους με κοινά πάθη, προσφέροντας νέους τρόπους επικοινωνίας και δημιουργίας σχέσεων.