Για κάθε σημαντική και πρωτότυπη ιδέα αντιστοιχούν χιλιάδες “εμπνεύσεις” που πήγαν στον κάλαθο των αχρήστων. Ορισμένες απ’ αυτές μάλιστα ήταν τόσο χαζές που έτσι και διαβάσεις γι’ αυτές δίνεις την καλύτερη ένεση αυτοπεποίθησης στον εαυτό σου. Κάπως έτσι φαίνεται πως θα λειτουργεί το Museum of Failure, που θα ανοίξει τις πόρτες του στις 7 Ιουνίου στην Σουηδία. Και εάν νομίζετε πως “λάθη” κάνουν μόνο μικρά και ταπεινά άτομα που ξύπνησαν ένα πρωί και νόμισαν πως θα έπιαναν την καλή εάν εφάρμοζαν την ιδέα που είδαν στο όνειρό του, αυτό που δεν ξέρετε είναι πως τις μεγαλύτερες… “πατάτες” τις έχουν κάνει οι εταιρείες κολοσσοί. Φυσικά μέχρι να φτάσεις στην ξεχωριστή και καινοτόμα ιδέα, πρέπει να προυπάρξουν πολλές λανθασμένες απόπειρες. Βέβαια τώρα τι “καινοτόμο” θα έβγαινε πίσω από την ιδέα του Donald Trump να φτιάξει τη δική του Monopoly αυτό είναι άλλο θέμα. 

MUSEUM OF FAILURE
Όλοι μαθαίνουν από τα λάθη τους και σίγουρα αυτό έκανε η Colgate που στα ’80s προσπάθησε να βγάλει δική της σειρά καταψυγμένων φαγητών! Άντε να συνδέσεις τώρα την Colgate με το φαγητό! Ο υπεύθυνος του marketing της εταιρείας πρέπει να κάνει διακοπές από τότε…

beverage-companies-are-known-for-creative-and-sometimes-puzzling-innovations-one-casualty-was-coke-ii-or-new-coke-as-it-was-first-branded-which-replaced-classic-coke-on-shelves-i
Επίσης το 1985 η Coca-Cola προσπάθησε να ανανεώσει τη γεύση της βγάζοντας την New Coke. Και η θέση της τελικά δεν ήταν στο ράφι, αλλά στο Μουσείο της Αποτυχίας.

but-perhaps-the-most-unsettling-failure-in-wests-collection-is-the-rejuvenique-facial-mask-which-delivered-mild-electric-shocks-to-the-wearers-face
Last but now least που λένε είναι εκείνη η μάσκα προσώπου, κανονική όχι κρέμα, που στα τέλη των 90s ήθελε να σε πείσει πως θα πολεμούσε τις ρυτίδες σου κάνοντας ηλεκτροσόκ στο πρόσωπό σου. Ναι, ηλεκτροσόκ. Δεν ξέρουμε εάν ζει κάποια από εκείνες που την δοκίμασαν τότε να μας πει εάν έκανε δουλίτσα…