Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Fjällräven αποτελεί το πιο βιώσιμο brand της Σουηδίας στην κατηγορία “Ένδυση & Μόδα”. Η διάκριση αυτή προήλθε από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιμότητας Sustainable Brand Index, τη μεγαλύτερη μελέτη της Ευρώπης για την αειφορία. Διενεργείται κάθε χρόνο από το 2011 με στόχο να αναδείξει τις αντιλήψεις για τις βιώσιμες μάρκες. Με δείγμα 58.000 καταναλωτών σε οκτώ χώρες, αξιολογεί πάνω από 1.400 μάρκες σε 35 βιομηχανίες. 

 

Προτεραιότητα στην χρήση ανακυκλωμένων υλικών

Η γκάμα των προϊόντων Fjällräven αποτελείται από ρούχα και αξεσουάρ για γυναίκες και άνδρες, καθώς και από τσάντες πλάτης, σκηνές camping & υπνόσακους. Δίνει προτεραιότητα στην χρήση ανακυκλωμένων, οργανικών και ανανεώσιμων υλικών, σύμφωνα με τα κριτήρια Higg Index. Για την παραγωγή των προϊόντων της η εταιρεία χρησιμοποιεί μεθόδους εμποτισμού χωρίς φθοράνθρακες και το βασικό ύφασμά της G-1000 είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και οργανικό βαμβάκι. Αξιοποιεί μια ολοκληρωμένη βιώσιμη σειρά μαλλιού. Παράλληλα, είναι μέλος του Συνασπισμού Βιώσιμης Ενδυμασίας και της Πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την Παγκόσμια Δράση για το Κλίμα.

Ανθεκτικά προϊόντα που ενθαρρύνουν την επαφή με τη φύση

Με το όραμα να είναι η πιο βιώσιμη εταιρεία ρούχων και εξοπλισμού για δραστηριότητες στη φύση, η Fjällräven παράγει ανθεκτικά, λειτουργικά και διαχρονικά προϊόντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη φύση. Αυτές οι παράμετροι αποτελούν και την στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας ως προς την ανάπτυξη των προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας, του σχεδιασμού και της κατασκευής τους.

Μάθετε περισσότερα εδώ