Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα πάρτι των τάπερ τις δεκαετίες του ’80 και του ’90; Εκείνα τα χαρούμενα απογεύματα, όπου οι νοικοκυρές της γειτονιάς μαζεύονταν στα σαλόνια για να δουν ζωντανά την παρουσίαση των τελευταίων μοντέλων τάπερ. Τα πολύχρωμα δοχεία που καταλάμβαναν κάθε ντουλάπι της κουζίνας ήταν σύμβολο πρακτικότητας, οργάνωσης αλλά και το στυλ της εποχής. Όλοι είχαμε στο σπίτι τουλάχιστον ένα σετ Tupperware, από εκείνα τα ανθεκτικά μπολ, που αν δεν έχουν χαθέι σε κάποια διαδρομή, υπάρχουν ακόμα στο ντουλάπι των μαμάδων μας και είναι αθάνατα!

Η Tupperware, που ξεκίνησε το 1946, κατάφερε να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας χάρη σε αυτά τα διάσημα πάρτι. Στις δεκαετίες του ’50 και του ’60, η εταιρεία απογείωσε τις πωλήσεις της μέσω αυτού του καινοτόμου τρόπου μάρκετινγκ, δημιουργώντας έναν δεσμό εμπιστοσύνης με τις πελάτισσές της. Ωστόσο, όπως πολλές εταιρείες, η Tupperware δεν έμεινε ανεπηρέαστη από τις αλλαγές των καιρών και την επέλαση των φθηνών κινέζικων επιλογών.

Παρά τη μικρή ανάκαμψη που σημείωσε κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, όταν οι άνθρωποι στράφηκαν στην οργάνωση και το μαγείρεμα στο σπίτι, οι πωλήσεις της εταιρείας άρχισαν να μειώνονται ξανά τα τελευταία τρίμηνα. Τα οικονομικά προβλήματα συσσωρεύτηκαν, και ήδη από τον Μάρτιο η Tupperware είχε προειδοποιήσει για σοβαρές δυσκολίες ρευστότητας. Η αίτηση αφερεγγυότητας που ακολούθησε ήταν το αποτέλεσμα μακροχρόνιων διαπραγματεύσεων με τους δανειστές της, καθώς τα χρέη της ξεπερνούσαν τα 700 εκατομμύρια δολάρια.

Η εικόνα της Tupperware, όπως και των προϊόντων της, δε θα ξεχαστεί εύκολα. Τα πολύχρωμα δοχεία της εξακολουθούν να μας φέρνουν στο μυαλό εικόνες από μια απλούστερη εποχή, όταν η κουζίνα ήταν το μέρος συγκέντρωσης της οικογένειας και τα πάρτι των τάπερ το γεγονός της εβδομάδας!