Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπου ο χώρος της μόδας καλείται να αναδείξει εκτός από τη δημιουργικότητα και τις ηθικές πρακτικές του, γεννήθηκε η νέα διεθνής online μηχανή αναζήτησης βιώσιμης μόδας GLAMI.eco. Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για προϊόντα βιώσιμης μόδας ωστόσο αυτό που τους λείπει είναι η σαφής και ολοκληρωμένη πληροφόρηση, η κατανόηση της έννοιας της βιωσιμότητας και η ξεκάθαρη ενημέρωση για τα brand που μπορούν να θεωρηθούν ηθικά (sustainable brands).
Το GLAMI.eco ήρθε να καλύψει αυτό το κενό αφού βοηθάει τους επισκέπτες του να εξερευνήσουν την πολυπλοκότητα της έννοιας της βιωσιμότητας και να ανακαλύψουν μάρκες που προάγουν την πιο ηθική και βιώσιμη πλευρά της μόδας. Συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 240 διεθνή brand ανάμεσά τους και τα ελληνικά Salty Bag και apoxylo, που για να συνεργαστούν και να φιλοξενηθούν στον κατάλογό του δεσμεύονται από μια σειρά κριτηρίων όπως τα υλικά, η γραμμή παραγωγής, οι δίκαιες και ηθικές συνθήκες εργασίας, διαφανής διαδικασία παραγωγής και η κατοχή πιστοποιήσεων όπως GOTS, Fair Trade και BlueSign.
Το GLAMI.eco έχει σαν στόχο να συγκεντρώσει και να οργανώσει όλα τα προϊόντα βιώσιμης μόδας σε ένα μέρος και να βοηθήσει τους καταναλωτές να πραγματοποιούν πιο υπεύθυνες αγορές!
Βιώσιμη Μόδα στην Ελλάδα
Στην πιο πρόσφατη έρευνα του GLAMI οι Έλληνες κατά 57% ισχυρίζονται ότι η συζήτηση για την βιωσιμότητα επηρέασε τις αγορές τους ενώ προχωρούν πλέον σε πιο συνειδητές και ηθικές αγορές. Παράλληλα περισσότεροι από τους μισούς ελέγχουν πάντα ή σχεδόν πάντα εάν το ρούχο που αγόρασαν είναι κατασκευασμένο από φυσικά υλικά.
Ως προς τα υλικά, το βαμβάκι, το μαλλί και το μετάξι είναι τα υλικά που θεωρούνται πιο βιώσιμα από τους Έλληνες. Για να καταλάβουμε την πολυπλοκότητα της βιωσιμότητας αρκεί να δούμε ότι αν και το βαμβάκι είναι βιοδιασπώμενο υλικό, απαιτεί μεγάλη κατανάλωση νερού κατά την παραγωγή του και επίσης απαιτείται εκτεταμένη χρήση φυτοφαρμάκων κατά την καλλιέργειά του. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, πώς επιλέγουμε τελικά ποια υλικά είναι καλύτερα; Ο οδηγός υλικών του GLAMI παρέχει εμπεριστατωμένες πληροφορίες σχετικά με την προέλευση των υλικών, το βιώσιμο προφίλ τους αλλά συμβουλές φροντίδας, βοηθώντας τους χρήστες να επιλέξουν έχοντας διαθέσιμες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες κάθε υλικού.
Σχετικά με το GLAMI
Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποτελέσει ένα παγκόσμιο fashion search engine που συγκεντρώνει και οργανώνει τα πάντα σχετικά με τη μόδα σε ένα μέρος. Το 2019, το GLAMI διακρίθηκε από την Deloitte Technology Fast 50, ως η 20ή ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην Κεντρική Ευρώπη. Σήμερα, το www.GLAMI.gr μετράει περισσότερα από 300 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands. Το www.GLAMI.gr αποτελεί μέρος του ομίλου Inspigroup, ενός δικτύου από fashion websites σε 14 χώρες: Τσεχία, Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ρωσία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Ουκρανία και Κροατία.