Υπάρχουν αστείες διαφημίσεις, υπάρχουν αδιάφορες, τετριμμένες και έξυπνες διαφημίσεις. Υπάρχουν όμως και μερικές διαφημίσεις που μιλάνε στην καρδιά μας λίγο περισσότερο. Όπως αυτή των σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος. Αναγνωρίζοντας τα γούστα, τις προτιμήσεις και τις ιδιαιτερότητες του καθενός στο φαγητό, ανάλογα με το χαρακτήρα του, η ΑΒ Βασιλόπουλος προσπαθεί να μας προσφέρει ό,τι καλύτερο. Αυτό είναι και το μήνυμα που στέλνει μέσα από την καμπάνια του «Για ό,τι θέλεις να είσαι».
Σε ένα βίντεο βλέπουμε διαφορετικούς ανθρώπους, κουλτούρες, ήθη και έθιμα. Και η ΑΒ Βασιλόπουλος απευθύνεται σε όλους μας όταν λέει:
«Για σένα που είσαι της υγιεινής διατροφής, αλλά θα κλάψεις με την αγαπημένη σου σειρά πάνω από ένα μπολ “υγιεινό” παγωτό.
Για σένα, νέα και εκκεντρική, που αγαπάς τις παραδοσιακές συνταγές της μαμάς και νοσταλγείς εκείνες του παππού σου.
Για σένα, φανατική της γιόγκα, που βλέπεις τον κόσμο “ανάποδα” και “ισιώνεις” με ένα vegan πιάτο.
Αλλά και για σένα, που επιλέγεις τα καλύτερα κρασιά, για τα αγαπημένα σου τυριά.
Σίγουρα και για σένα, που είσαι τσακωμένος με την “τάξη” και ψάχνεις, ψάχνεις … Και για σένα, όμως, που είσαι γενικώς εν τάξει και ειδικώς ψαγμένος.
Για σένα που παίρνεις αστέρι Μισλέν. Και για σένα, το αστέρι, που χορταίνεις με ένα τοστ.
Που περνάς ώρα μπροστά από ένα ράφι ή γεμίζεις τα ράφια σου με ένα κλικ.
Για σένα που επιμένεις Ελληνικά. Αλλά και για σένα, τον πολίτη του κόσμου, κοσμοπολίτη.
Για σένα που στόμα έχεις και μιλιά δεν έχεις, αλλά έχεις το ψυγείο σου, να λέει πολλά για σένα.
Και για εμάς να λέει τα πάντα.
Γιατί το καλάθι σου είναι σαν το DNA σου. Μοναδικό! Και το ψυγείο σου, ο καθρέφτης του εαυτού σου.
Τελικά είμαστε όσα επιλέγουμε; Ή τα επιλέγουμε επειδή έτσι είμαστε; Τι σημασία έχει;
Το σημαντικό είναι να βρίσκεις όλα όσα χρειάζεσαι για να είσαι απλά ο εαυτός σου.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, έχει περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια πελάτες και όμως βλέπει τον κάθε (εσ)ένα ξεχωριστά.