Σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν μια υγιή αντίληψη απέναντι στη σεξουαλική συναίνεση με σκοπό να περιοριστούν τα κρούσματα βιασμών και σεξουαλικής παρενόχλησης, μια εταιρεία προφυλακτικών συνεργάστηκε με την οργάνωση FORCE που δρα ενάντια στην κουλτούρα των βιασμών και δημιούργησαν τις συσκευασίες με πολύ δυνατά μηνύματα.

Η ιδέα ήταν να χρησιμοποιήσουν ένα αντικείμενο ευρείας χρήσης και που συνδέεται άμεσα με το σεξ προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους καταναλωτές απέναντι στα ζητήματα σεξουαλικής παρενόχλησης και να ανατρέψουν αντιλήψεις σχετικά με το πότε “δικαιολογείται” ένας βιασμός. Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που υπάρχει και η συσκευασία με το μήνυμα “Το φόρεμα μου δεν σημαίνει…Ναι”My_Dress_Does_Not_Mean_Yes__condomn

 

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη σημασία της συναίνεσης στη σεξουαλική πράξη:I_Heart_Consent__condomn

“Η συναίνεση είναι«Σέξι» ενώ η παρενόχληση Όχι”Consent_Is_Hot_Assault_Is_Not__condomn

“Συναίνεση σημαίνει να ρωτάς…κάθε φορά”Consent_Is_Asking_Every_Time__condomn

Και τέλος, υπάρχει και η συσκευασία που τονίζει πως δεν πρέπει σε καμία περίπτωση το μεθύσι μιας γυναίκας να σημαίνει καλή ευκαιρία για βιασμό.

Drinking_Is_Not_A_Crime_Rape_Is__condomn

 

Η κάθε συσκευασία πωλείται προς 3,95 δολάρια έκαστη και το 25% των εσόδων προσφέρονται στην οργάνωση FORCE. Να τι συμβαίνει όταν το μάρκετινγκ συναντά έναν καλό σκοπό!