Είσαι μαμά! Έχεις μωρό, έχεις καρότσι, φοράς μπικίνι, τρέχεις! Αυτό είναι το concept της διαφήμισης που «προωθεί» τα καρότσια της Bugaboo δείχνοντας ένα μοντέλο να κάνει τζόκινγκ φορώντας μπικίνι κατά τη διάρκεια της βόλτας του 2χρονου παιδιού της. Και επειδή έτσι συνηθίζεται τα social media πήραν φωτιά διότι σου λέει «που πας καλή μου Ymre Stiekema – 23 ετών και από την Ολλανδία- με την κορούλα σου;
Μάλιστα η λεζάντα της φωτογραφίας αναφέρει: «Έτσι κρατά τη σιλουέτα της το διάσημο μοντέλο με το Bugaboo Runner».
Και οι μαμάδες του κόσμου άρχισαν να γράφουν, να σχολιάζουν και να φωνάζουν –με το δίκιο τους έχω να πω- καθώς έθεσαν το γνωστό πρόβλημα της εμφάνισης, των λανθασμένων προτύπων που περνάει ο κόσμος της δημοσιότητας, της διαφήμισης και του life style!Το γυναικείο σώμα, τα ελαττώματα, τα κιλά μετά από τη γέννα και πάει λέγοντας!
Η κριτική και τα σχόλια που έχει δεχτεί η συγκεκριμένη διαφήμιση εστιάζουν στα εξής:
- Το σώμα αυτής της γυναίκας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και την καθημερινότητα εκατομμυρίων γυναικών! Αυτό που πρέπει να κυριαρχήσει είναι η προβολή αληθινών γυναικών, με ατέλειες, με κιλά, με κανονικά σώματα!
- Ο τρόπος που στέκεται και συμπεριφέρεται είναι μη ρεαλιστικός
- Είναι δυνατόν να αγοράσει κάποια το συγκεκριμένο προϊόν όταν η διαφήμιση απευθύνεται σε τέλειες γυναίκες που δεν είναι πολλές αλλά ελάχιστες και δη…μοντέλα;
Η αντίπερα όχθη έρχεται και γράφει
- Απλώς τη ζηλεύετε!
- Είναι μια πολύ ρεαλιστική απεικόνιση των γυναικών που είναι δρομείς και μπορούν να διαθέσουν 800 δολάρια για την απόκτηση του συγκεκριμένου καροτσιού!
Με λίγα λόγια έγινε ο κακός χαμός και η διαφήμιση έκανε τη δουλειά της πολύ σωστά! Συζητιέται και πουλάει μια χαρά!