Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις λένε και αυτό φαίνεται να βρίσκει εφαρμογή στο πως επιλέγουν οι καταναλωτές το κρασί που θα αγοράσουν. Έτσι, αν νομίζατε πως οι επιλογές καθορίζονται βάσει ποικιλίας, έντασης των τανινών και περιοχής, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσετε αφού μία έκθεση του πιο διάσημου παραγωγού κρασιού, Gallo, που έχει οινοποιία στην Αμερική, την Αυστραλία και Ιταλία, και βασίστηκε σε ερωτηματολόγια που απάντησαν 1001 τακτικοί καταναλωτές κρασιού, οι 2 στους 3 κάνουν την επιλογή τους βάσει της ετικέτας.
Δηλαδή τσάμπα παιδεύονται οι οινολόγοι ενώ όλη η επιτυχία του κρασιού καθορίζεται από το ταλέντο του γραφίστα; Και ναι, και όχι αφού το 76% των ερωτηθέντων αγοράζει ξανά το κρασί που του έκανε εντύπωση λόγω ετικέτας μόνο αν του άρεσε η γεύση.
Στην ίδια έκθεση φανερώνονται και τάσεις όσον αφορά τις προτιμήσεις των φίλων του οίνου: Έτσι, οι νέοι καταναλωτές προτιμούν το Moscato (ποσοστό προτίμησης 22%) ενώ και τα social media έχουν επηρεάσει και αυτό τον τομέα αφού το 54% λέει πως συμμετέχει σε συζητήσεις που αφορούν το κρασί που διεξάγονται στο Twitter και το Facebook.
Επίσης, το 72% των καταναλωτών κάτω των 40 ετών προτιμά το γυριστό καπάκι αντί για το φελλό (;) ενώ το αφρώδες κρασί που έχει συνδεθεί με τις γιορτές, έχει αρχίσει να καθιερώνεται και ως συνοδευτικό γευμάτων όπως σαλάτες, εδέσματα κατάλληλα για brunch και γλυκά.
Τέλος, το 81% των ερωτηθέντων δήλωσε πως δεν χρειάζεται να υπάρχει ειδική περίσταση για να απολαύσουν ένα καλό κρασί, ένα δείπνο στο σπίτι με την οικογένεια αποτελεί την καλύτερη αφορμή!
Επομένως, σήμερα πριν φτάσετε στο σπίτι, περάστε από την κοντινή σας κάβα και απολαύστε ένα καλό κρασί με αγαπημένα σας πρόσωπα, και να θυμάστε πως η Ελλάδα διαθέτει μια μεγάλη γκάμα ποικιλιών και εξαιρετικών κρασιών.
Πηγή: StarkInsider
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!