Οι καταναλωτές στην Κορέα έζησαν τον πανικό και αναγκάστηκαν να πηδήξουν στο κενό προκειμένου να το…πιάσουν!
Σε ένα κατάστημα “The North Face” οι υπεύθυνοι και ένα γραφείο marketing πήραν το ρίσκο να παίξουν με τα ένστικτα των ανυποψίαστων πελατών και να τονίσουν το σύνθημα “Never Stop Exploring”- Μη σταματάς την εξερεύνηση!
Στο πλαίσιο της βιωματικής τακτικής μάρκετινγκ μία απροσδόκητη πρόκληση τους ενθαρρύνει να ανακαλύψουν την κρυμμένη τους δύναμη, να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και κάτω από συνθήκες έκπληξης και πανικού να αντιμετωπίσουν το αναπάντεχο και όταν έρθει η στιγμή να καταφέρουν να πηδήξουν και μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να το πιάσουν στα χέρια τους!
Ποιο; Ένα υπέροχο και απαραίτητο μπουφάν της North Face! Εγώ θα το έκανα ευχαρίστως!
Εσύ που θα μπορούσες να φτάσεις για ένα τέτοιο μπουφάν;