Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκδοση των Focus on Tech Life Tips της Focus Bari, που παρακολουθεί τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία από το 1995, δύο στους τρεις Έλληνες παραδέχονται ότι περνούν χρόνο άσκοπα στα social media.
Αναλυτικά η έρευνα έδειξε:
Χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα
- 96% των Ελλήνων είναι χρήστες του διαδικτύου, έχοντας χρησιμοποιήσει το internet τις τελευταίες 30 ημέρες.
- 79% των ατόμων ηλικίας 65+ είναι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου.
Προτίμηση Mobile Internet
- Το 92% του ελληνικού κοινού επιλέγει το mobile internet ανεξαρτήτως συχνότητας, ενώ το 88% περιηγείται μέσω κινητού σε καθημερινή βάση.
- Σχεδόν καθολική είναι η σύνδεση μέσω κινητού στις ηλικίες 13-54, με μόλις το 5% του πληθυσμού να μην έχει smartphone.
Χρήση Κοινωνικών Δικτύων
- Πάνω από 8 στους 10 (84%) των ηλικιωμένων είναι ενεργοί χρήστες κοινωνικών δικτύων.
- Το 63% δηλώνει ότι πολλές φορές χαζεύει άσκοπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με μεγαλύτερη συχνότητα στις γυναίκες και στις ηλικίες 25-34.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Το 70% του ελληνικού κοινού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες.
- Το πιο ενεργό κοινό του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι ηλικίες 25-34 ετών με 89%, ενώ μόλις το 19% των ατόμων ηλικίας 13-54 δεν έχει πραγματοποιήσει καμία διαδικτυακή αγορά τους τελευταίους έξι μήνες.
Απόψεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη
- 55% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη.
- 69% θεωρεί ότι πρέπει να προσέξουμε ώστε η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης να μην ξεφύγει από τον έλεγχό μας.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων CATI σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 10,000 ατόμων, καλύπτοντας τον πληθυσμό της χώρας από 13 έως 74 ετών.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;