Το Netflix εγκαινίασε πριν από λίγους μήνες το επίσημο ηλεκτρονικό του κατάστημα (https://www.netflix.shop) όπου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν και να αγοράσουν διάφορα προϊόντα που σχετίζονται με τις πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές του (είδη ένδυσης, συλλεκτικά αντικείμενα και άλλα προϊόντα που έχουν σχέση με τις πιο δημοφιλείς σειρές του).
Πρόσφατα στο κατάστημα «έφτασαν» οι συλλογές ρούχων που σχετίζονται με τη δημοφιλή σειρά η Emily στο Παρίσι η οποία είναι, από πολλές απόψεις, μια γαλλική version του εμβληματικού Sex & the City, ειδικά από την άποψη της μόδας (χάρη στη σχεδιάστρια Patricia Field).
Η σειρά απέσπασε το ενδιαφέρον περίπου 60 εκατομμυρίων χρηστών της πλατφόρμας μόνο τον πρώτο μήνα χάρη στη σύνδεσή της με τον κόσμο της μόδας. Για την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν της σειράς στις 22 Δεκεμβρίου, το Netflix θα ανοίξει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε συνεργασία με την Viacom CBS (ιδιοκτήτρια των MTV Entertainment Studios, παραγωγό της σειράς).
Θα συμμετάσχουν πολλά luxury brands, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την γκαρνταρόμπα της Lily Collins καθώς και των άλλων πρωταγωνιστών της σειράς. Θα διατίθενται προϊόντα της εταιρίας Looks by AZ Factory, καθώς και μια σειρά ρούχων των Maison Michel, Goossens Paris, Causse Gantier και Barrie—όλα τα εμπορικά σήματα της Chanel.
Στο κατάστημα, μπορείτε να βρείτε τα πάντα, από τα ειδικά μακαρόν που ετοιμάζει ο διάσημος ζαχαροπλάστης Pierre Hermé μέχρι και τα σκουλαρίκια του Roberto Coin. Θα υπάρχουν επίσης διαθέσιμα κολιέ, γυαλιά και τσάντες που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε γαλλική φινέτσα με την κομψή γκαρνταρόμπα των πρωταγωνιστών.