Μπορεί να κάνουμε αρκετά λάθη κατά τη διάρκεια του ύπνου αλλά μη ξεχνάς ότι ο ποιοτικός ύπνος είναι τρόπος ζωής και μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σου ακόμα και στον τομέα της ομορφιάς καθώς ξυπνάς πιο φρέσκια και πιο όμορφη, χωρίς μαύρους κύκλους. Προκειμένου να αποδόσεις στις διάφορες καταστάσεις της ημέρας θα πρέπει να κοιμάσαι επτά με εννέα ώρες την ημέρα. Και τη θα κάνει τη ζωή σου ομορφότερη; Επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και επειδή το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας σου έχουμε μια καταπληκτική ιδέα
Ένα σωστό πρωινό. Το οποίο φυσικά θα περιλαμβάνει το νέο βούτυρο της αγαπημένης μας μάρκα NOYNOY. Η οικογένεια ΝΟΥΝΟΥ, εδώ και 85 χρόνια, μας φροντίζει προσφέροντας θρεπτικά και γευστικά προϊόντα για όλη την οικογένεια. Σήμερα, δείχνει για ακόμη μια φορά ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα που φτιάχνονται με φροντίδα και με τις αυστηρότερες ποιοτικές προδιαγραφές μπορούν και συνδυάζουν την αγνότητα με την υψηλή θρεπτική αξία!Η μάρκα ΝΟΥΝΟΥ, καλωσορίζει στην οικογένεια της:
• Το Βούτυρο ΝΟΥΝΟΥ από 100% φρέσκο γάλα αγελάδος, ανάλατο, ιδανικό για όλες τις χρήσεις (μαγειρική & ζαχαροπλαστική), και
• Το ΝΟΥΝΟΥ Soft από φρέσκο βούτυρο & αγνά φυτικά έλαια, ανάλατο, με απαλή, κρεμώδη υφή για να αλείφεται εύκολα.
Το ΝΟΥΝΟΥ Βούτυρο & ΝΟΥΝΟΥ Soft , βασισμένα σε αγνά φυσικά συστατικά και στην εμπειρία και τεχνογνωσία της FrieslandCampina από το 1898 στην παραγωγή βουτύρου, ήρθαν να μας απογειώσουν με την μοναδική τους πλούσια γεύση & άρωμα, αποτελώντας τη νέα γευστική επιλογή στα γαλακτοκομικά προϊόντα.Το ΝΟΥΝΟΥ Βούτυρο & ΝΟΥΝΟΥ Soft θα γίνουν η αγαπημένη μας συνήθεια, καθώς προσφέρουν το καλύτερο για την οικογένεια μας και μας βοηθούν να κτίσουμε αγνούς «συναισθηματικούς δεσμούς» μέσω της μαγειρικής και της ζαχαροπλαστικής στο σπίτι.Βουρ…. λοιπόν για βούτυρο ΝΟΥΝΟΥ!
Και επειδή εκτός από ένα καλό πρωινό χρειαζόμαστε και έναν καλό καφέ, εμείς επιμένουμε με Nespresso. Και ειδικά η νέα καμπάνια θα γίνει η αγαπημένη μας. Η Nespresso εξασφαλίζει ένα νέο πρωταγωνιστή, για να πρωταγωνιστήσει δίπλα στον πρεσβευτή της, George Clooney, στη διαφημιστική της καμπάνια. Στο πολυαναμενόμενο 10ο στη σειρά διαφημιστικό ο Jack Black έχει ως ρόλο τον πραγματικό εαυτό του, δίνοντας μια νέα “πικάντικη” νότα.
Στη βεράντα μια υπέροχης ιταλικής βίλας στη Λίμνη Κόμο της βόρειας Ιταλίας, ο George Clooney ετοιμάζει έναν απολαυστικό καφέ Nespresso με τη μεταξένια κρέμα του. Μόλις ο καφές είναι έτοιμος, εμφανίζεται ένα χέρι και του παίρνει την κούπα. Δεν είναι άλλος από τον Jack Black που γυροφέρνει μία ελκυστική κοπέλα και προσπαθεί αμέσως να κερδίσει το ενδιαφέρον της χρησιμοποιώντας τη διάσημη φράση του George “What Else?”. Ανυποψίαστος ο Jack λέει τη φράση λανθασμένα και ο George παρεμβαίνει για να τον εκπαιδεύσει. Έπειτα, ο Jack ζει μια στιγμή αποκάλυψης, καθώς αρχίζει να καταλαβαίνει την ασύγκριτη διαφορά που προσφέρει η Nespresso και αντιλαμβάνεται το πραγματικό νόημα του “What Else”.
Η φράση “What Else” ξεκίνησε από το πρώτο κιόλας διαφημιστικό με τον George Clooney το 2006. Πολλά διάσημα ονόματα της βιομηχανίας του Hollywood πρωταγωνίστησαν πλάι του τα τελευταία χρόνια για τη συνέχιση αυτής της υπέροχης ιστορίας, μεταξύ αυτών οι John Malkovich, Matt Damon και τελευταία ο Jean Dujardin.
Ως μέρος της φετινής καμπάνιας, η Nespresso προσκαλεί τους λάτρεις του καφέ να μοιραστούν τις δικές τους στιγμές #WhatElse μέσω των λογαριασμών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Twitter, Ιnstagram.
Και να θυμάσαι, φρόντισε να κάνεις πάντα θετικές σκέψεις και τίποτα δεν θα σταθεί εμπόδιο μπροστά σου!