To Dove πιστό στο όραμα του για την αναγνώριση της προσωπικής ομορφιάς, έχει αναπτύξει μια νέα εκστρατεία που εστιάζει στην αυτοεκτίμηση των γυναικών. Μια πτυχή του εν λόγω ζητήματος είναι το πως επηρεάζει η εικόνα που έχει η μητέρα για το σώμα της, την εικόνα που αποκτά αντίστοιχα η κόρη για το δικό της.
Στο σημείο αυτό, αξίζει να σημειωθεί πως τα κορίτσια αντανακλούν τη συμπεριφορά της μητέρας τους απέναντι στην ομορφιά, την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση. Στο πλαίσιο της εκστρατείας αυτοεκτίμησης του Dove δημιουργήθηκε ένα βίντεο στο οποίο μητέρες απαντούν πως νιώθουν για το σώμα τους και το ίδιο ερώτημα τίθεται και στις κόρες τους. Η σύγκριση των απαντήσεων συγκλονίζει καθώς μητέρες και κόρες έχουν δηλώσει ακριβώς τα ίδια σημεία που μισούν στο σώμα τους:
Το βίντεο έχει τον πολύ πετυχημένο τίτλο “Legacy” (Κληρονομιά) και τονίζει πόσο σημαντικό είναι οι μητέρες να αναγνωρίζουν την ομορφιά στον εαυτό τους και να αποτελούν θετικά παραδείγματα για τις κόρες τους.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!