Τα καταστήματα Vodafone, σύμφωνα με τις αποφάσεις και τα νέα μέτρα της Πολιτείας και με στόχο πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, έως τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου, θα παραμείνουν ανοιχτά μόνο, για την εξυπηρέτηση βασικών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (πληρωμής λογαριασμών, ανανέωσης χρόνου ομιλίας κλπ), καθώς και για επισκευές ή αντικαταστάσεις συσκευών. Παράλληλα, μέσα από το δίκτυο καταστημάτων της Vodafone θα συνεχίσει κανονικά η διανομή φοιτητικών ταυτοτήτων, αλλά και των καρτών αιμοδοσίας.
Η εξυπηρέτηση εντός των καταστημάτων πραγματοποιείται τηρώντας τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας που επιβάλει η πολιτεία για την ασφάλεια τόσο των πελατών, όσο και των εργαζομένων.
Διευκρινίζεται ότι η πώληση νέου τηλεπικοινωνιακού ή ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή εξοπλισμού ήχου και εικόνας (συσκευές, αξεσουάρ, tablet κ.λπ.) μέσα από τα καταστήματα δεν επιτρέπεται παρά μόνο μέσω του Vodafone eShop, όπου και η Ομάδα Ready μπορεί να καθοδηγήσει τον πελάτη για τις αγορές του μέσα από το πρωτοποριακό Virtual Shop.
Επιπλέον, η Vodafone διαθέτει την υπηρεσία Pick up & Delivery με την οποία αναλαμβάνει την επισκευή του κινητού ή του tablet του πελάτη, με παραλαβή και παράδοση στο χώρο προτίμησης του, παρέχοντας και τη δυνατότητα αντικατάστασης συσκευής, μέχρι την ολοκλήρωση της επισκευής. Μέσω της υπηρεσίας, η Vodafone προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στην εξυπηρέτηση των πελατών της, καθώς πραγματοποιεί και αντιβακτηριδιακό καθαρισμό της συσκευής πριν την επιστροφή της.