Mέσα στις δύσκολες συνθήκες που όλοι αντιμετωπίζουμε καθημερινά, οι περισσότερες εταιρείες δοκιμάζονται. Κάποιες όμως παρουσιάζουν καταπληκτικά αποτελέσματα χωρίς να επηρεάζονται από τις εξωτερικές συνθήκες.
Mε 80 καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο η Pizza Fan από το 1996 πρωταγωνιστεί στον κλάδο της εστίασης. Με αύξηση τζίρου 10.7% μέσα στο 2020, άνοιγμα 10 νέων καταστημάτων, με rebranding σε όλο το δίκτυο της και έχοντας κάνει την αρχή για μια εξάπλωση στο εξωτερικό, βελτιώνει συνεχώς τη θέση της σε μια αγορά που συρρικνώνεται. Τι κάνει αυτό το μοντέλο τόσο επιτυχημένο;
Η Pizza Fan στηρίζει τους franchisees της με ένα επιχειρηματικό concept που έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά του, ενώ με 1.500.000 ενεργούς πελάτες τους προσφέρει αναγνωρισιμότητα από την πρώτη μέρα. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα σε ένα σημαντικό αριθμό στελεχών της να γίνουν οι ίδιοι franchisee χωρίς κεφάλαιο, με εξόφληση από τα κέρδη. Και ακόμη γιατί στην Pizza Fan η κοινωνική ευαισθησία εκφράζεται με κάθε δυνατό τρόπο. Με χιλιάδες χορηγίες σε σχολεία και αθλητικούς συλλόγους και μεγάλη συμμετοχή σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Ίσως αυτό το πιο ανθρώπινο win-win μοντέλο δείχνει σήμερα το δρόμο για το μέλλον των επιχειρήσεων, όπου οι εταιρικοί στόχοι μπορούν να συμβαδίζουν με τους στόχους των συνεργατών, των εργαζομένων και του κοινωνικού συνόλου σε ένα κόσμο που μπορεί να γίνει καλύτερος για όλους.