Το μοναδικό πράγμα που θα έκανε την παρέα του Roadbook να την βρίσκει με αυτό τον συνδυασμό είναι η παρακολούθηση ενός Ράλλυ Ακρόπολις. Ειδικά ενός Ράλλυ Ακρόπολις που θύμισε κάτι,έστω λίγο, από τα (όχι και τόσο) παλιά…
Το τριήμερο 06-08 Μαΐου διοργανώθηκε το 64ο Ράλλυ Ακρόπολις, 3ος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), με κέντρο τη Λαμία, όπου επέστρεψε ο αγώνας μετά από 10 χρόνια φιλοξενίας στην Αθήνα και το Λουτράκι.Η επιστροφή έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από όλους τους ενδιαφερόμενους, αγωνιζόμενους και θεατές, γιατί σηματοδοτεί την επαναφορά σε ειδικές διαδρομές με ιστορία, από τις καλύτερες χωμάτινες στην Ευρώπη, μέσα σε ορισμένα μαγευτικά τοπία.
Στον φετινό αγώνα συμμετείχαν 81 πληρώματα με 29 διεθνείς και 52 ελληνικές συμμετοχές, μεταξύ των οποίων ο Λ.Αθανασούλας, τρίτος στον περσινό αγώνα, με ένα Skoda Fabia R5 και ο Ιαβερης jr στην πρώτη του συμμετοχή μετά από 10 περίπου χρονιά “αποχής” από τους αγώνες, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Το θέαμα που προσέφεραν Έλληνες και ξένοι ήταν τουλάχιστον ικανοποιητικό (αν και δεν έλειψαν από αρκετούς τα σχόλια “που είσαι ΜακΡει,Σόλμπεργκ,Μάκινεν…”) και ο αγώνας δικαίωσε την φήμη του πολύ σκληρού, με πολλές εγκαταλείψεις και προβλήματα για τους αγωνιζόμενους, Νικητής ο νεαρός Λετονός R.Sirmacis με Skoda Fabia R5 (22 ετών,σημειώστε το όνομά του για το μέλλον) που οδήγησε γρήγορα και αλάνθαστα και εκμεταλλεύτηκε έτσι τα λάθη και τα προβλήματα των δυο πρώτων της βαθμολογίας του ERC, του Πολωνού K.Kajetanowicz με Ford Fiesta R5 και του Ρώσου (και πολύ εντυπωσιακού στα περάσματά του) A.Lukyanuk επίσης με Fiesta. Δεύτερος ο Λ.Αθανασούλας και τρίτος ο Τσέχος J.Tarabus επίσης με Skoda Fabia R5.
O φετινός αγώνας σίγουρα σημαδεύτηκε από επιτυχία σε όλα τα επίπεδα (οργάνωση,συμμετοχές,κοινό) και όλοι πλέον ανυπομονούμε για τον αγώνα της επόμενης χρονιάς, με μια κρυφή ελπίδα να δούμε αντί του Ευρωπαϊκού, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ…