Ένα από τα κλασικά Αμερικάνικα brands είναι το Tommy Hilfiger, το οποίο έχει δημιουργήσει μια εμβληματική φήμη που το έχει κρατήσει στο προσκήνιο για δεκαετίες. Γνωρίζεις όμως την επιρροή που είχε την δεκαετία των 90s;

Στη δεκαετία του ’90 τα ονόματά όπως  Destiny’s Child, Snoop Dogg, Mary J Blige, Usher και Aaliyah φορούσαν Tommy Hilfiger, ή ακόμα καλύτερα, Tommy Jeans, τη νεότερη και πιο σπορ εκδοχή της, που ιδρύθηκε το 1996.

Έκεί ξεκίνησε και το  hip-hop, ένα είδος που γεννήθηκε στο δρόμο και έχει την λογική το να μοιάζει ο καλλιτέχνης με τον θαυμαστή στην εμφάνισή του. Η μάρκα της Νέας Υόρκης, χαρακτηρίζεται από color blocking, υπερμεγέθη logos, φαρδιά τζιν και χαμηλή μέση, πουπουλένια μπουφάν και μπλουζάκια πόλο.

To 1994 ο Snoop Dogg εμφανίστηκε στο Saturday Night Live φορώντας ένα μπλουζάκι ράγκμπι με κόκκινο, λευκό και μπλε χρώματα και με μεγάλα γράμματα “TOMMY”.

Μια ακόμη σταρ που τίμησε την μάρκα ήταν η Aaliyah, μια όμορφη, νέα και ταλαντούχα τραγουδίστρια R&B, που ήταν η μούσα και το πρόσωπο της Tommy Jeans.

Το brand έχει ντύσει πολλούς celebrities και influencers, δειχνοντάς μας πως η κουλτούρα της Tommy Jeans εξακολουθεί να επηρεάζει τη μόδα του σήμερα, διότι η έμπνευση από το παρελθόν μπορεί να είναι το μυστικό κλειδί για την επιτυχία του αύριο.

Και ερχόμαστε στο σήμερα με την νέα καμπάνια της Tommy Jeans 2022 “play to progress”  που γιορτάζει την παιχνιδιάρικη δημιουργικότητα.

H Superstar του Musical Tems, το εικονικό μοντέλο imma και ο βασιλιάς της Φιλαδέλφειας BikeLifeRex πρωταγωνιστούν στην καμπάνια της TOMMY JEANS Άνοιξη 2022.

Τρεις δημιουργοί του μέλλοντος  ενώνονται από διαφορετικές γωνιές του κόσμου για να δώσουν σάρκα και οστά στην καμπάνια “Play To Progress” μέσω της μουσικής, του Internet και της street κουλτούρας.

Άμεσα συνδεδεμένη με τις ρίζες του brand στην μουσική κληρονομιά, η Νιγηριανή υποψήφια για Grammy τραγουδίστρια, στιχουργός και παραγωγός Temilade Openiyi, γνωστή ως Tems (@temsbaby), πρωταγωνιστεί στο πρώτο κεφάλαιο της καμπάνιας.

Στο δεύτερο κεφάλαιο της καμπάνιας, το πρώτο CGI και υπερρεαλιστικό μοντέλο της Ασίας imma (@imma.gram), δημιουργία της εταιρίας  Aww Inc., θολώνει τα όρια μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το τρίτο κεφάλαιο της “Play To Progress” παρουσιάζει εντυπωσιακά tricks και πειραματισμούς της Φιλαδέλφειας, με τον μαστερ του BMX και σημαντικός υπέρμαχος της street κουλτούρας, Rayshawn Isaiah Washington, ή αλλιώς BikeLifeRex και εμπνέει τις γενιές του μέλλοντος να εξερευνήσουν την κοινωνία τους.