Η νέα καμπάνια των Hondos Center για το καλοκαίρι 2024 της οποίας τη δημιουργική επιμέλεια έχει ο Νίκος Υφαντής, απεικονίζει την ξεγνοιασιά του αυθεντικού ελληνικού καλοκαιριού και μας ταξιδεύει νοερά σε μαγευτικούς προορισμούς προδιαθέτοντάς μας για το ανέμελο καλοκαίρι που έρχεται. Κάτω από τον καυτό ελληνικό ήλιο και με το υγρό στοιχείο να πρωταγωνιστεί στη νέα δημιουργική καμπάνια, τα ομώνυμα πολυκαταστήματα μας παρουσιάζουν όλες τις νέες τάσεις σε προϊόντα ομορφιάς και μόδας που ξυπνούν τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις και μας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο καλοκαίρι.

Με γοητευτική ματιά και διάχυτη την αίσθηση της αποπλάνησης, τα αρώματα της καλοκαιρινής σεζόν Rabanne Fame IntenseGood Girl Blush Elixir, Gucci Guilty Elixir pour Femme, Burberry Goddess και Burberry Hero Parfum αποπνέουν δροσερές και φρέσκες εσάνς, και μας προδιαθέτουν για ειδυλλιακά βράδια γεμάτα σασπένς και ρομαντισμό. Αυτή τη σεζόν επιλέγουμε νότες που προσδίδουν μια σαγηνευτική χροιά στις εμφανίσεις μας και ένα εθιστικό άρωμα που δε θα περάσει απαρατήρητο στο πέρασμά μας.

Στο ίδιο πλαίσιο, το καλοκαιρινό νεσεσέρ εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα μακιγιάζ που αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά μας και προσθέτουν επιπλέον λάμψη στα look μας, ορίζοντας το απόλυτο Makeup Glam.  Bronze και χρυσοί τόνοι δε θα μπορούσαν να λείπουν από τις must-have αποχρώσεις της σεζόν, ενώ τα διάφανα κρυστάλλινα gloss συνεχίζουν να βρίσκονται στις top επιλογές μας και αυτό το καλοκαίρι.

Η αντηλιακή προστασία βρίσκεται φυσικά ακόμα μια φορά στο επίκεντρο με τα αγαπημένα μας αντηλιακά προϊόντα Lancaster Sun Beauty Sun Protective Body Water SPF50 και Lancaster Sun Perfect Sun Illuminating Cream SPF50 να αποτελούν τον απόλυτο σύμμαχο του καλοκαιριού. Στα Hondos Center θα βρείτε μια ευρεία γκάμα επιλογών που προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία από το 100% του φάσματος των ακτίνων του ηλίου, αντηλιακά με anti-aging ιδιότητες, αλλά και after sun προϊόντα που θα παρατείνουν τη χρυσαφένια επιδερμίδα μας ακόμα κι όταν το καλοκαίρι τελειώσει.

Η new glam αισθητική αποτυπώνεται και στα fashion items της σεζόν με τους μεταλλικούς τόνους να πρωταγωνιστούν τόσο σε φορέματα όσο και σε αξεσουάρ και μαγιό, επιβεβαιώνοντας ακόμα μια φορά ότι το φετινό καλοκαίρι μας επαναφέρει στις glamorous δεκαετίες των 80’s και 90’s. Τα μονόχρωμα στυλ δίνουν και φέτος το παρόν, και φυσικά τα prints διαδέχονται το ένα το άλλο με το κλασικό leopard να μπαίνει πρώτο στη shopping list μας αποκαλύπτοντας τη διαχρονική του δύναμη αλλά και το ατίθασο ύφος του.

HC ❤️ YOU

#creative director Νίκος Υφαντής @nycons

#photos Γιώργος Κατσανάκης @georgekatsanakis

#film Χρήστος Θεολόγου @christostheologou

#styling Μαριλένα Καραγιάννη @marilena_karagianni

#muah Χαρά Παπανίκολάου @hara_papanicolaou

#talents Dominika Wysocka @dominika.wysocka, Marian @mariandragan_, Ace Models @ace_models_athens

#production assistance ISAAK productions @isaac.productions

PRODUCTION Direction: Hondos Center Omnichannel Media & Marketing Division