Η πρώτη εικόνα, η πρώτη εμπειρία, το πρώτο συναίσθημα, μετράνε και μένουν. Εδώ έρχεται το άρωμα… για να κάνει τη διαφορά και με το δικό του μοναδικό τρόπο… να μείνει ανεξίτηλο στην μνήμη όσων το μυρίζουν.
Αυτό είναι το scent marketing. Είναι η στρατηγική της χρήσης ενός ευχάριστου αρώματος για την ενδυνάμωση της εταιρικής ταυτότητας και την αύξηση των πωλήσεων, όταν μιλάμε για επιχειρήσεις. Εδώ όμως μιλάμε για σένα!
Το μάρκετινγκ αρωμάτων μπορεί να είναι αρκετά ισχυρό καθώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε συναισθηματικές εκκλήσεις και προσωπικές αναμνήσεις. Η αίσθηση της όσφρησης είναι στενά συνδεδεμένη με τις αναμνήσεις και τα συναισθήματα και μια καλοφτιαγμένη διαφημιστική καμπάνια μπορεί να αξιοποιήσει αυτές τις συνδέσεις για να δημιουργήσει μια ισχυρή και διαρκή εντύπωση στους καταναλωτές.
Εκτός από το γεγονός ότι πολλά καταστήματα χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ αρωμάτων για να μείνουν ανεξίτηλα στο μυαλό των καταναλωτών, είναι κ ο τρόπος να μείνεις κι εσύ ανεξίτηλη στο μυαλό όλων όσων μυρίζουν το δικό σου άρωμα. Πόσο μάλλον όταν το άρωμα σου δεν είναι μόνο πάνω στο δέρμα σου αλλά και στον προσωπικό σου χώρο, τότε εναρμονίζεσαι με το περιβάλλον και πλέον μπορείς να είσαι απόλυτα συνδεδεμένη με αυτό. Η μυρωδιά μας μπορεί να μας κάνει αξέχαστους.
Και υπάρχει πιο σαγηνευτική μυρωδιά από το Do Son της Diptyque ; Ένα θαύμα που θα αφήσει μια μόνιμη εντύπωση σε όποιον βιώσει το μοναδικό του άρωμα.
Το Do Son είναι ένα άρωμα που προκαλεί την αίσθηση μιας γαλήνιας και ήρεμης παραλίας, με νότες τουμπερόζας, άνθη πορτοκαλιάς και γιασεμί. Το άρωμα είναι ταυτόχρονα φρέσκο και λουλουδάτο, καθιστώντας το ιδανικό για κάθε περίσταση. Είτε θέλετε να ανανεωθείτε σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα είτε να προσθέσετε μια νότα κομψότητας σε μια βραδινή έξοδο, το Do Son σίγουρα θα σας ευχαριστήσει.
Η έμπνευση για το Do Son προέρχεται από την όμορφη παραθαλάσσια πόλη Do Son στο Βιετνάμ, γνωστή για τις γραφικές παραλίες και την πλούσια βλάστηση. Το άρωμα είναι μια τέλεια αναπαράσταση της φυσικής ομορφιάς της πόλης, με τις φρέσκες και λουλουδένιες νότες της.
Το άρωμα αποτελείται από συστατικά υψηλής ποιότητας, διασφαλίζοντας ότι διαρκεί όλη την ημέρα και παραμένει στο δέρμα πολύ μετά την εφαρμογή του. Η φόρμουλα μεγάλης διάρκειας το καθιστά τέλειο για όσους θέλουν να αφήσουν μια μόνιμη εντύπωση.
Το Do Son είναι ένα ευέλικτο άρωμα που μπορεί να φορεθεί τόσο από άνδρες όσο και από γυναίκες. Είναι ένα τέλειο άρωμα για καθημερινή χρήση και είναι επίσης ιδανικό για ειδικές περιστάσεις όπως γάμους, πάρτι και ρομαντικές βραδιές. Είναι επίσης ένα τέλειο δώρο για αγαπημένα πρόσωπα.
Η συσκευασία του Do Son είναι κομψή και εκλεπτυσμένη. Ειδικά αν συνδυαστεί με το αφρόλουτρο σώματος, η διάρκεια είναι ακόμα μεγαλύτερη. Το αρωματικό κερί δίνει αυτήν την ευχάριστη και φρέσκια αίσθηση στον χώρο και όλα πια έχουν την δική σου μοναδική υπογραφή, που δεν γίνεται να ξεχαστεί!
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;