Η Pull&Bear, η νεανική μάρκα μόδας του ομίλου Inditex, επαναπροσδιορίζει τη δέσμευσή της στην ψηφιακή καινοτομία και εγκαινιάζει μια νέα λειτουργία που απευθύνεται στο πιο νεανικό κοινό της μάρκας. Αυτό το νέο εργαλείο επαυξημένης πραγματικότητας θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να δοκιμάζουν τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε αθλητικά υποδήματα, με απλό τρόπο και χρησιμοποιώντας μόνο την κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου.
Αυτό το εικονικό fitting room, το οποίο είναι ενεργοποιημένο σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα, είναι διαθέσιμο για περισσότερα από 30 σχέδια παπουτσιών. Μετά από αυτή την καινοτομία, η Pull&Bear θα ανακοινώσει σύντομα την επέκτασή της και στο τμήμα των γυναικείων sneakers.
Η Pull&Bear εξελίσσεται παράλληλα με την πελατεία της και παρακολουθεί πάντα τις νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά κινήματα και τις τελευταίες καλλιτεχνικές ή μουσικές τάσεις. Η εταιρεία διαθέτει ένα εμπορικό δίκτυο με περισσότερα από 940 καταστήματα, καθώς και ηλεκτρονικές πωλήσεις σε περισσότερες από 140 αγορές μέσω της ιστοσελίδας της.
Μάθετε περισσότερα εδώ
Διαβάστε επίσης:
Η Gwen Stefani κυκλοφορεί τη δική της σειρά μακιγιάζ | Thats Life. Life as it is!
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.