Πολλές γυναίκες δεν το γνωρίζουν, αλλά φοράνε λάθος νούμερο στα εσώρουχα. Τα εσώρουχα πρέπει πάντα να είναι άνετα στο σώμα μας για να νιώθουμε και οι ίδιες άνεση αλλά και για να μην μας προκαλέσουν κάποιο πρόβλημα στην υγεία μας.
Ο στηθόδεσμος αν είναι πιο μικρό νούμερο ή στενός μπορεί να μας προκαλέσει πρόβλημα στην αναπνοή, στην πλάτη, στο στήθος αλλά και να δημιουργήσει λάθος στάση σώματος. Εάν επιλέξετε πιο μεγάλο νούμερο δε θα στηρίζει αρκετά το στήθος σας και μπορεί να προκληθεί χαλάρωση.
Όσο αναφορά τα σλιπάκια εάν φορέσετε μεγαλύτερο νούμερο δεν θα καλύπτει σωστά την ευαίσθητη περιοχή με αποτέλεσμα να εισέρχονται μικρόβια. Αν είναι πιο μικρό νούμερο πιθανότατα να σας πιέζει κάτι που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και ουρολοίμωξη.
Πως να επιλέξετε λοιπόν το σωστό νούμερο για εσάς ώστε να νιώθετε την απόλυτη άνεση.
Για να επιλέξετε στηθόδεσμο, φορέστε ένα σουτιέν που να σας ταιριάζει απόλυτα, πάρτε μια μεζούρα και περάστε τη γύρω από το κάτω μέρος του στηθόδεσμου. Έτσι μετράτε την περιφέρεια του θώρακα σας. Αν για παράδειγμα μετρήσετε 83 ή 84, τότε το νούμερο σας είναι το 85. Αν όμως μετρήσετε 76 ή 77 τότε ανήκετε στο 75. Ουσιαστικά στρογγυλοποιείτε και επιλέγετε το μέγεθος που είναι πιο κοντά.
Για τα σλιπ θα πρέπει να τα δοκιμάσετε σε ένα κατάστημα, φυσικά με το εσώρουχο σας από μέσα, για να δείτε πως ταιριάζουν στον δικό σας σωματότυπο. Θα πρέπει να καλύπτουν ολόκληρη την ευαίσθητη περιοχή και να μην σας πιέζουν στο πλάι.
Επίσης για την απόλυτη άνεση επιλέξτε εσώρουχα από την Triumph. Η νέα της σειρά Comfort My Way, είναι ιδανική για κάθε γυναίκα που επιλέγει το επίπεδο άνεσης που είναι τόσο μοναδικό για εκείνη, όσο είναι η ίδια και το σώμα της.
Η Triumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, δημιούργησε αυτή την καμπάνια επειδή αντιλαμβάνεται ότι «άνεση» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για κάθε γυναίκα και ότι φυσικά η άνεση αλλάζει νόημα όχι μόνο από άτομο σε άτομο, αλλά και από τη μια μέρα στην άλλη.
Η Triumph, επέλεξε να λανσάρει την καμπάνια αυτή με ένα τραγούδι, μια κεφάτη διασκευή ενός πολύ γνωστού κομματιού. Έτσι προσκάλεσε τέσσερις γνωστές influencers από την Ευρώπη να ηχογραφήσουν, η κάθε μια με το δικό της μοναδικό στιλ, μια διασκευή του πασίγνωστου τραγουδιού «I Want it That Way» των Backstreet Boys.
Στην καμπάνια επίσης συμμετέχουν οι Ζέτα Μακρυπούλια και Εβελίνα Νικόλιζα οι οποίες φωτογραφήθηκαν και μίλησαν για τη συμμετοχή τους στην καμπάνια “Comfort My Way” .
Ζέτα Μακρυπούλια: «Νιώθω πολύ χαρούμενη που συμμετέχω στη νέα καμπάνια της Triumph “Comfort My Way”. Ο σκοπός αυτού του project είναι να τιμήσει τη μοναδικότητα των γυναικών παντού, αλλά και να αναδείξει τις στιγμές που καταφέρνουμε να βρούμε ένα επίπεδο άνεσης που είναι τόσο μοναδικό όσο εμείς.»
Εβελίνα Νικόλιζα: «Η χαρά μου που έχω την ευκαιρία να συμμετάσχω στην καμπάνια “Comfort My Way” της Triumph, είναι απερίγραπτη! Καθεμία από εμάς είναι διαφορετική και η Triumph έχει βρει τον τρόπο να μας κάνει να νιώθουμε άνετα με τα εσώρουχα μας, αλλά και με τον ίδιο μας τον εαυτό.»
Επιπλέον, το κοινό της Triumph έχει πάντα τη δυνατότητα να επισκεφθεί ένα από τα φυσικά καταστήματα για να ζήσει από κοντά τη μοναδική εμπειρία ενός εξατομικευμένου bra-fitting, επιλέγοντας τα εσώρουχα Triumph που ταιριάζουν στις προσωπικές ανάγκες της κάθε γυναίκας, και χαρίζουν την άνεση που εκείνη αναζητά.