Κάθε χρόνο, η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου μας υπενθυμίζει ότι η ξεκούραση δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα. Όμως, ας το δούμε αλλιώς: αν ο ύπνος ήταν brand, θα τον «αγόραζες»; Θα τον ακολουθούσες στα social; Θα έμπαινες στη λίστα αναμονής για την premium έκδοσή του;
Το brand του ύπνου: Χτίζοντας την απόλυτη εμπειρία
Ας φανταστούμε ότι ο ύπνος λανσάρεται ως ένα luxury προϊόν. Το βασικό του claim; “Αναζωογόνηση 100% εγγυημένη”. Διαθέτει διαφορετικά «πακέτα»:
- Basic Package: 4-5 ώρες ύπνου, αρκετές για να συνεχίσεις τη μέρα σου, αλλά με μόνιμη αίσθηση jet lag.
- Standard Package: 6-7 ώρες, συμπαθητικό επίπεδο ενέργειας, αλλά ακόμα μακριά από το peak performance σου.
- Premium Package: 8+ ώρες, το απόλυτο restart, σαν να πάτησες reset στον εγκέφαλο.
Αν σου έδιναν την ευκαιρία να αγοράσεις έναν «υπνάκο» μέσα στη μέρα, θα το έκανες; Κι όμως, οι power naps γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, με τις μεγάλες εταιρείες να δημιουργούν ειδικούς χώρους ύπνου για τους εργαζομένους.
Ο ύπνος έχει (ήδη) Marketing Team
Αν ο ύπνος είχε social media, ποιο θα ήταν το content του; Ίσως inspirational quotes τύπου: “The best ideas come after a good night’s sleep” ή throwback posts από την εποχή που οι άνθρωποι κοιμόντουσαν χωρίς ξυπνητήρια.
Και το engagement; Σίγουρα χαμηλό, γιατί όλοι «θέλουμε» ύπνο, αλλά λίγοι κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Αν ο ύπνος είχε newsletter, θα το διάβαζες ή θα το άφηνες unread γιατί… έπρεπε να δεις άλλο ένα TikTok πριν κοιμηθείς;
Rebranding στον ύπνο σου
Αντί να τον θεωρούμε δεδομένο, μήπως ήρθε η ώρα να κάνουμε ένα personalized sleep marketing strategy; Δοκίμασε ένα rebranding με:
- Σωστή ρουτίνα (ναι, κι εσύ χρειάζεσαι bedtime routine όπως ένα luxury brand)
- Απόλυτο digital detox
- Το τέλειο περιβάλλον ύπνου – σκέψου το σαν VIP lounge για τον εγκέφαλό σου.
Φέτος, στην Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, επένδυσε στο πιο πολύτιμο brand της ζωής σου: τον ύπνο σου. Γιατί όταν αυτός είναι σε κρίση, τότε όλες οι άλλες επιλογές σου μοιάζουν με κακές αγορές.
Διάβασε επίσης:
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου: Η καλή ημέρα από τον ύπνο που έκανες το βράδυ φαίνεται
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;