Η χρονιά που πέρασε ήταν δύσκολη από κάθε άποψη. Για την υγεία μας, για την ψυχολογία μας, για τα οικονομικά μας, για την καθημερινότητά μας, για την περιποίηση του εαυτού μας. Κάποιες αλλαγές ωστόσο δεν είναι απαραίτητα κακές, είναι απλά…. αλλαγές. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και μήνες έχουν πλημμυρίσει από άρθρα και δημοσιεύσεις με χρήσιμες πληροφορίες και ρουτίνες ομορφιάς που μπορούν να καταπολεμήσουν το φαινόμενο του “maskne” (η ακμή που δημιουργείται από την εκτεταμένη χρήση προστατευτικής μάσκας) αλλά και όλες τις νέες τάσεις ομορφιάς που θα επικρατήσουν τη νέα χρονιά. Σύμφωνα με τη FOREO, τη σουηδική εταιρεία τεχνολογίας και ομορφιάς θα δούμε:
Υγιές και καθαρό δέρμα
Οι προστατευτικές μάσκες φαίνεται πως θα μείνουν στις ζωές μας για αρκετό καιρό ακόμα, επομένως η ανάγκη για την διατήρηση μίας υγειούς, καθαρής επιδερμίδας, απαλλαγμένη από βακτήρια, ιδρώτα και νεκρά κύτταρα είναι πλέον πιο έντονη. Η τάση Skinimalism μεταφράζεται σε ελαφρύ μακιγιάζ, προσεκτικά διαλεγμένα προϊόντα περιποίησης δέρματος και συσκευές που αναδεικνύουν το Fresh Skin Look. Δέρμα υγιές, λαμπερό, φυσικό με σύμμαχο το LUNA 3.
Τεχνολογία ομορφιάς στο σπίτι
Με τη μία καραντίνα να διαδέχεται την άλλη και το άνοιγμα και κλείσιμο των καταστημάτων και υπηρεσιών ομορφιάς, δικαιολογημένα στραφήκαμε στη χρήση συσκευών ομορφιάς στο σπίτι. Το Pinterest πρόσφατα παρουσίασε μία έρευνα όπου επισημαίνεται η άνοδος του ενδιαφέροντος για spa εμπειρίες στο σπίτι και σχετικά τελετουργικά ομορφιάς, με τη χρήση ασφαλών, αξιόπιστων και αποτελεσματικών συσκευών -όπως το LUNA 3 και το UFO 2.
Φυσικά συστατικά
Η ανάγκη για καθαρό και υγιές δέρμα, οδήγησε τον κόσμο στην αναζήτηση φυσικών και υψηλής απόδοσης προϊόντων. Ο Dr. Sheila Farhang, πλαστικός χειρούργος και ιδρυτής του Avant Dermatology αναφέρει σχετικά: «Μέχρι πρόσφατα, η περιποίηση της επιδερμίδας με φυσικά συστατικά θεωρούνταν εξειδικευμένη. Με τη στροφή της προσοχής των καταναλωτών σε πιο οικολογικές λύσεις, πολλές μάρκες έχουν εισάγει φυσικά συστατικά ή/και προϊόντα, με τα συστατικά που βασίζονται σε superfoods να εδραιώνονται όλο και περισσότερο, όπως οι UFO μάσκες».
Λύσεις προστασίας από το μπλε φως
Αυτό είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι εργάζονται σε οθόνες υπολογιστών. Η τηλεργασία, η τηλεκπαίδευση και τα διαδικτυακά meetings έκαναν το πρόβλημα πιο έντονο οδηγώντας περισσότερο κόσμο να αναζητήσει λύσεις για προστασία από το μπλε φως. Κάπου εκεί γεννήθηκε η τάση με τις θεραπείες υπέρ της διατήρησης του τόνου της επιδερμίδας, της αναζωογόνησης των περιγράμματος των ματιών και κατά της χαλάρωσης του προσώπου.
“No makeup” makeup look
Τελευταία αλλά εξίσου σημαντική τάση για τη φετινή χρονιά είναι το “No Makeup” makeup look, δηλαδή το εξαιρετικά ελαφρύ, σχεδόν διάφανο μακιγιάζ που μπορεί ακόμα και να αντικατασταθεί από κρέμες ή μάσκες προσώπου, με την παράλληλη έμφαση στο βλέμμα.
Όλα τα προϊόντα FOREO είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στα Sephora Greece στην ελληνική αγορά, καθώς και στο foreo.com