Τα ανδρικά δώρα είναι λιγότερο περίπλοκα από τα γυναικεία. Οι πιο συνηθισμένες αγορές είναι ρούχα, αξεσουάρ όπως παπούτσια, πορτοφόλια, ρολόγια ή κάποιο άρωμα. Επειδή όμως έρχεται το καλοκαίρι και όλοι μας θέλουμε έστω και λίγο να ανανεώσουμε την γκαρνταρόμπα μας, σας προτείνω να κάνετε δώρο κάποιο ρούχο στον σύντροφο ή φίλο σας.
Μια πολύ ωραία ιδέα για να έχεις 100% επιτυχία με την επιλογή σου είναι η νέα σειρά CUSTOM LAB – DENIM του Bershka.
Το denim είναι και πάλι ο πρωταγωνιστής αυτού του νέου drop. Για να ακολουθήσεις τα top trends της σεζόν, υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία σε δυνατά, εθιστικά χρώματα. Ακόμα και έτσι όμως, για αυτούς που παραμένουν πιστοί στην πιο κλασική εκδοχή του denim, το Bershka κρατάει τους μπλε τόνους.
Επίσης επεκτείνει τις επιλογές στα ξεβάμματα και περιλαμβάνει νέα γραφικά που ακολουθούν τον ίδιο οδηγό στιλ με τις τελευταίες μας κολεξιόν. Ξεχωρίζει ένα σχέδιο με μια νέα ξεφτισμένη όψη, άλλο με tribal σύμβολα τύπου 2000s και άλλα σχέδια με επιρροές από φρούτα και φλοράλ στοιχεία που θα γίνουν το καλύτερο καλωσόρισμα του καλοκαιριού.
Όμως το Bershka μας δίνει μια ακόμη επιλογή με τη νέα κολεξιόν capsule, ELECTRIC DAZE. Τα ρούχα αυτού του νέου drop ενστερνίζονται το streetwear που τόσο ταιριάζει στην εποχή. Τα ρούχα έρχονται με πολύ πιο χαλαρές γραμμές και απλές σιλουέτες, ενώ το extra push δίνεται μέσα από δυναμικές στάμπες all over με ψυχεδελικά μοτίβα γεμάτα εντυπωσιακά χρώματα.
Ανάμεσα στα key items ξεχωρίζει το σύνολο animal print σε ροζ της τσιχλόφουσκας, κίτρινο και μωβ, το επίσης εμπριμέ πουκάμισο από βισκόζη, το σορτς από τεχνική ποπλίνα, το denim κοντομάνικο πουκάμισο καθώς και διάφορα σχέδια σε βερμούδες, οι οποίες γίνονται must τώρα που αρχίζουν οι ζέστες.
Για ακόμη περισσότερες επιλογές η Pull&Bear λανσάρει τη XDYE, την πιο νεανική γραμμή στα ανδρικά. Η κολεξιόν παρουσιάζεται μέσω μηνιαίων drops, που συνδέονται με τη γενιά Ζ μέσω θεμάτων όπως η φύση, η μουσική, ο αθλητισμός και η ψυχαγωγία.
Πρωταγωνιστές της κολεξιόν είναι τα twin sets ξεβαμμένης όψης με φούτερ hoodie και crewneck, και βερμούδες jogger. Επιπλέον, ξεχωρίζουν τα πουκάμισα από βισκόζη με graphic τυπώματα και οι ευκολοφόρετες βαμβακερές μπλούζες με prints σύμφωνα με τη θεματική του κάθε drop. Όσον αφορά τα παντελόνια, δίνεται έμφαση στην τάση worker, που είναι παρούσα τόσο στις βερμούδες όσο και στα μακριά παντελόνια. Από την άλλη πλευρά, τα prints με καλοκαιρινές αναφορές κυριαρχούν στα μαγιό.
Τέλος η Zara, παρουσιάζει μια νέα συλλογή που ξεπερνά τα όρια σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Rhuigi Villaseñor. RHU – το ακρωνύμιο του Redesigning Human.
Ξεπερνά τους παραδοσιακούς κώδικες στα ανδρικά ρούχα για να επιτρέψει την απόλυτη ελευθερία έκφρασης μέσω του στυλ. Αυτή η τολμηρή δημιουργική προσπάθεια δίνει επίσης τη δυνατότητα στον χρήστη να ξεπεράσει τις συμβατικές έννοιες των «αθλητικών ενδυμάτων», της «πολυτέλειας» και του «streetwear».
Δημιουργώντας τη νέα μάρκα RHU και συνεργασία με τη Zara – της οποίας η βασική αποστολή είναι η δημιουργία καλοφτιαγμένων προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα και αξία – παρείχαν μια πλατφόρμα από την οποία θα πραγματοποιηθεί το όραμα της Villaseñor.