Το L‘Oréal Groupe παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας CES® 2024, το AirLight Pro, ένα πρωτοποριακό Professional – Grade Hair Drying Tool που φροντίζει τα μαλλιά και τον πλανήτη.
Ο CEO Nicolas Hieronimus παρουσίασε στην εναρκτήρια ομιλία της Έκθεσης CES® 2024 –που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε από εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της ομορφιάς- τη βραβευμένη τεχνολογία που διαθέτει το AirLight Pro.
LAS VEGAS, 9 Ιανουαρίου 2024 – Χθες στη CES® 2024, ο Όμιλος L’Oréal αποκάλυψε το επόμενης γενιάς Professional-Grade Hair Drying Tool, σχεδιασμένο από επαγγελματίες hairstylists, τόσο για τους επαγγελματίες ομορφιάς, όσο και για τους καταναλωτές: το AirLight Pro.
Το AirLight Pro, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας με τη Zuvi -μια startup εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της τεχνολογίας και ιδρύθηκε από μηχανικούς drone και κορυφαίους επιστήμονες- συνδυάζει την τεχνολογία του υπέρυθρου φωτός και του αέρα, φροντίζοντας για ορατά πιο λεία και ενυδατωμένα μαλλιά[1], ενώ παράλληλα στεγνώνει τα μαλλιά γρηγορότερα[2] με βελτιστοποιημένη ροή θερμότητας για διάφορους τύπους μαλλιών και έως και 31% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας[3].
Ο Nicolas Hieronimus, CEO του L‘Oréal Groupe, κατά τη διάρκεια της πρωινής εναρκτήριας ομιλίας του στην αίθουσα Palazzo Ballroom στο Venetian στο Λας Βέγκας της Νεβάδα, παρουσίασε στο πλαίσιο των CES® 2024 Innovation Awards τη βραβευμένη τεχνολογία που διαθέτει το AirLight Pro και αναφέρθηκε λεπτομερώς στους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, που σχετίζονται με επενδύσεις στον τομέα του Beauty Tech.
“Εδώ και 115 χρόνια, η L’Oréal αξιοποιεί την επιστήμη ώστε να καινοτομεί και να προσφέρει στους καταναλωτές αξέχαστες εμπειρίες ομορφιάς, που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Με το AirLight Pro και σε συνεργασία με τη Zuvi, αποδεικνύουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να αυξήσει την απόδοση του beauty industry, φροντίζοντας για τις ανάγκες πολλαπλών τύπων μαλλιών και μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Αυτό είναι το μέλλον της ομορφιάς στο οποίο στοχεύουμε”.
Παρουσιάζοντας το AirLight Pro
Η L’Oréal, ειδικός στην επιστήμη και τη βιομηχανία στον τομέα της περιποίησης των μαλλιών, από το κυτταρικό επίπεδο έως την ίνα της τρίχας για κάθε τύπο μαλλιού (σγουρά, ίσια και κυματιστά), συνεργάστηκε με την Zuvi, με στόχο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα επόμενης γενιάς Professional-Grade Hair Drying Tool για τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ομορφιάς και στη συνέχεια για όλους τους καταναλωτές ανά τον κόσμο, οι οποίοι εστιάζουν στη φροντίδα των μαλλιών, μέσω της χρήσης καινοτόμου τεχνολογίας.
“Στόχος μας στην Zuvi είναι να αφήσουμε τον κόσμο καλύτερο από ό,τι τον βρήκαμε, αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες και ενισχύοντας την καινοτομία του μέλλοντος”, δήλωσε ο Mingyu Wang, ιδρυτής και CEO της Zuvi. “Με την τεχνογνωσία μας στον τομέα των οπτικών ινών, στην αεροδυναμική και στο σχεδιασμό καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε ένα εξαιρετικό προϊόν. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη μέχρι σήμερα πορεία μας και έχοντας τώρα στο πλευρό μας έναν συνεργάτη όπως η L’Oréal, μια εταιρεία με περισσότερα από 100 χρόνια εμπειρίας στην περιποίηση των μαλλιών και τον τομέα της ομορφιάς, θα μπορέσουμε να πάμε τα προϊόντα μας στο επόμενο επίπεδο. Είμαστε μαζί και μαζί θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε πρωτοποριακές τεχνολογίες ομορφιάς”.
Εφαρμόζοντας την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία LightCare™ σε μια συσκευή στεγνώματος μαλλιών, η Zuvi ανέπτυξε ένα προϊόν πρώτης γενιάς που χρησιμοποιεί την τεχνολογία του υπέρυθρου φωτός και τον υψηλής ταχύτητας αέρα. Με τον τρόπο αυτό, το αποτελεσματικό στέγνωμα του νερού στην επιφάνεια της τρίχας, διατηρεί την υγρασία στο εσωτερικό.
Μια ομάδα αποτελούμενη από περισσότερους από 100 μηχανικούς, σχεδιαστές, κομμωτές και επιστήμονες από το τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας της L’Oréal και της Zuvi, συνεργάστηκαν για τον πρωτοποριακό βιομηχανικό σχεδιασμό του AirLight Pro, προκειμένου να αναπτύξουν ένα επαγγελματικό εργαλείο στεγνώματος μαλλιών, που ξεπερνά κάθε όριο σε επίπεδο απόδοσης. Το AirLight Pro προσφέρει έως και 33% πιο ενυδατωμένα μαλλιά[4], έως και 59% ορατά πιο λεία μαλλιά[5], ταχύτερους χρόνους στεγνώματος και μια βελτιωμένη εμπειρία χρήσης, βασισμένη στις προτάσεις κορυφαίων επαγγελματίες hairstylists. Επιπλέον, μπορεί να προσφέρει έως και 31% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας[6].
Σε αντίθεση με τις συμβατικές συσκευές στεγνώματος μαλλιών, που διαθέτουν μόνο θερμικές ράβδους, το AirLight Pro είναι εξοπλισμένο με ένα ειδικό μοτέρ υψηλής ταχύτητας, αποτελούμενο από 17 λεπίδες και κατοχυρωμένη[7] τεχνολογία υπερύθρων που τροφοδοτούνται από λαμπτήρες βολφραμίου-αλογόνου και έχουν σχεδιαστεί για γρήγορο στέγνωμα των μαλλιών χωρίς να απαιτείται υπερβολική θερμότητα. Με την αποτελεσματική ξήρανση του νερού στην επιφάνεια των μαλλιών, τα μαλλιά διατηρούν την υγρασία εσωτερικά της τρίχας, προσφέροντας σαν αποτέλεσμα λεία, λαμπερά μαλλιά.
Δοκιμασμένο από τη L’Oréal σε περισσότερους από 500 ανθρώπους με διαφορετικούς τύπους μαλλιών, το AirLight Pro έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε χρήστη. Τα εξαρτήματα, το λογισμικό και η εφαρμογή συνδυάζονται και λειτουργούν ιδανικά, προσφέροντας τη δυνατότητα στον κάθε χρήστη να μπορεί να εξατομικεύσει τις ρυθμίσεις στις δικές του ανάγκες.
“Για πάνω από μια δεκαετία, το τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας της L’Oréal δημιουργεί μια νέα επιστήμη στον τομέα της ομορφιάς, τροφοδοτούμενη από τον χώρο της τεχνολογίας: το Augmented Beauty. Μια τεχνολογία η οποία απαντά σε διαχρονικές ανάγκες των καταναλωτών με απαράμιλλα αποτελέσματα”, δήλωσε η Barbara Lavernos, Deputy CEO σε θέματα Έρευνας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας της L‘Oréal. “Το AirLight Pro, με πάνω από 150 πατέντες, ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την επανάσταση στον τομέα της ομορφιάς, προσφέροντας για πρώτη φορά μια λύση που φροντίζει το στέγνωμα και την περιποίηση των μαλλιών, αλλά και τον πλανήτη.
Η L’Oréal πραγματοποίησε μειοψηφική επένδυση στη Zuvi μέσω του εταιρικού ταμείου επιχειρηματικών συμμετοχών της, BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development.
Το AirLight Pro θα είναι διαθέσιμο το 2024 στις Ηνωμένες Πολιτείες από την επαγγελματική μάρκα κομμωτηρίων της, L’Oréal Professionnel, τόσο σε επαγγελματίες ομορφιάς όσο και σε καταναλωτές.
“Ως ιστορικός brand leader και αξιόπιστος συνεργάτης των hairstylists από το 1909, η L’Oréal Professionnel αναβαθμίζει διαρκώς τον επαγγελματικό κλάδο με συνεχείς καινοτομίες”, δήλωσε η Anne Machet, General Manager της L‘Oréal Professionnel. “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Zuvi και ανακαλύπτουμε τη νέα γενιά στις συσκευές στεγνώματος μαλλιών. Το AirLight Pro, που λειτουργεί με υπέρυθρο φως, προσφέρει ανώτερη επαγγελματική απόδοση για όλους τους τύπους μαλλιών, με σημαντικά μειωμένη κατανάλωση ενέργειας. Ο νέος τέλειος σύμμαχος για όλους τους κομμωτές!”
Σημείωση: Τα στατιστικά στοιχεία που περιλαμβάνονται βασίζονται σε μελέτες που πραγματοποιήθηκαν για το AirLight Pro στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
[1] Instrumental test, σε σύγκριση με μαλλιά που έχουν στεγνώσει φυσικά
[2] Σε σύγκριση με την ίδια συσκευή στεγνώματος μαλλιών, που δεν διαθέτει υπέρυθρο φως
[3] Instrumental test, σε σύγκριση με premium συσκευές στεγνώματος μαλλιών
[4] Instrumental test, σε σύγκριση με τα φυσικά στεγνωμένα μαλλιά
[5] Instrumental test, σε σύγκριση με τα φυσικά στεγνωμένα μαλλιά
[6] Instrumental test, σε σύγκριση με premium συσκευές στεγνώματος μαλλιών
[7] U.S.A. patent
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;