“Heidi & The City” είναι το θέμα της πρώτης συλλογής της Heidi Klum και της Lidl. Η συλλογή γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 7 Σεπτεμβρίου 2017 κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για ένα ντεμπούτο για τη Heidi Klum και τη Lidl σε μια διεθνή εκδήλωση μόδας. Η διεθνής έναρξη των πωλήσεων για τη συλλογή “Esmara by Heidi Klum” είναι η 18η Σεπτεμβρίου 2017.
#LETSWOW Νέα Υόρκη Στις 7 Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη, η Heidi Klum και η Lidl θα αποκαλύψουν το μυστικό της εκστρατείας #LETSWOW, η οποία ξεκίνησε σε 28 χώρες στις αρχές Αυγούστου. Στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης, όλα τα κομμάτια της κολεξιόν θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά σε ένα διεθνές show. Η Lidl δεν έχει συνδεθεί με τη μόδα μέχρι σήμερα.
Με την Heidi Klum, μια δημιουργική πηγή έμπνευσης και μία επιτυχημένη σχεδιάστρια στο πλευρό μας, θέλουμε να κάνουμε την αλλαγή. Με σύνθημά μας το #LETSWOW θέλουμε να κάνουμε τη μόδα διασκέδαση και να εκπλήξουμε, όπως συνηθίζουμε στη Lidl, ευχάριστα τους καταναλωτές. Μια πολυσύχναστη μητρόπολη και το επίκεντρο διαμόρφωσης νέων τάσεων, η Νέα Υόρκη αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα απλό σκηνικό της εκδήλωσης: η fashion icon έχει εμπνευστεί από την αγαπημένη της πόλη για το “Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”
. Πολύπλευρη όπως η Heidi Klum Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Όσο άγρια και όσο πολύπλευρη η Νέα Υόρκη, όπως και η ίδια η Heidi Klum, η συλλογή προσφέρει ποικιλία ρούχων: πανωφόρια και λεπτές μπλούζες, Bomber τζάκετ και Super Skinny τζιν, δαντέλα, rock-style δερμάτινα, κ.α.
Κάθε κομμάτι εντυπωσιάζει με την υψηλή ποιότητά του στη γκάμα τιμών που σας έχει συνηθίσει η Lidl, μεταξύ 7 και 25 ευρώ περίπου.
«Ήθελα να δημιουργήσω μόδα με ένα wow αποτέλεσμα, ώστε να συνδυάζεται εύκολα και να κάνει κάθε γυναίκα να φαίνεται απλά φανταστική – και όλα αυτά σε ασυναγώνιστες τιμές», δήλωσε η Heidi Klum.
Έναρξη πωλήσεων: 18 Σεπτεμβρίου 2017 Η πώληση της συλλογής θα ξεκινήσει στις 18 Σεπτεμβρίου και στα 219 καταστήματα της Lidl Hellas. Εκτός από τα ρούχα (στα μεγέθη 34 έως 44), η σειρά περιλαμβάνει επίσης αξεσουάρ και παπούτσια (μεγέθη 36 έως 41).
Σε διεθνές επίπεδο, η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε συνολικά 28 χώρες – από περισσότερα από 10.000 καταστήματα Lidl. Ακολουθήστε την αντίστροφη μέτρηση μέχρι την μεγάλη αποκάλυψη του Σεπτεμβρίου: www.lidl-hellas.gr/fashionweek #LETSWOW