Οι εξελίξεις τρέχουν και με τα καταστήματα καλλυντικών κλειστά, είναι λογικό να αναρωτιόμαστε πού θα προμηθευτούμε τα αγαπημένα μας προϊόντα περιποίησης. Ευτυχώς, πριν λίγες ημέρες η Vichy εγκαινίασε το πρώτο της ψηφιακό ράφι. Το digital συναντά το physical σε μία εμπειρία λιανικής που μετατρέπει τις αγορές στο φαρμακείο σε μια διαδραστική, γρήγορη και ευχάριστη εμπειρία.
Το BEAUT-e-POINT μελετήθηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα. Είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των τμημάτων marketing VICHY & Business Development L’Oreal Cosmetique Active Hellas, με την εταιρεία τεχνολογικής & τεχνικής υποστήριξης Vision2Watch και τη διαφημιστική εταιρεία SolidHavas.
Στα BEAUT–e–POINT μπορούμε να δούμε τις συνθέσεις των προϊόντων Vichy, να παρακολουθήσουμε video ή tutorial των προϊόντων και να λάβουμε προσωποποιημένες ρουτίνες ομορφιάς σύμφωνα με τις ανάγκες μας. Αφού έχουμε επιλέξει τα προϊόντα που μας αρέσουν, μπορούμε να λάβουμε δείγματα, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας τις ουρές. Τέλειο;
Το BEAUT-Ε-POINT είναι ήδη διαθέσιμο σε τρία σημεία της Αττικής: Φαρμακεία Γιαγιάκου Αικ (Αιγάλεω), Φαρμακείο Κάτσαρης Νίκος (the mall Athens), Hondos Center (Γλυφάδα), ενώ πολύ σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της Αθήνας αλλά και της Ελλάδας.