Η Fjällräven, το premium βιώσιμο outdoor brand ρούχων και εξοπλισμού με έδρα τη Σουηδία, φέρνει το… κρύο στην Ελλάδα με αφορμή την ολοκαίνουργια συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023-24, παρουσιάζοντας κομψές και άνετες προτάσεις για τα επόμενα ταξίδια μας στη φύση.
Το media event της Τρίτης, 21 Νοεμβρίου, φιλοξενήθηκε στη Μεταμόρφωση Αττικής στο νέο showroom της FENIX Outdoor, του ομίλου στον οποίο ανήκει η Fjällräven: μία σύγχρονη, ευρύχωρη εστία για sustainable outdoor brands όπου καλεσμένοι μπορούν να γνωρίσουν τις εκτεταμένες συλλογές τους από κοντά, να μάθουν την ιστορία τους και να ανακαλύψουν τις νέες τάσεις και τεχνολογίες που πρωτοπορούν στον κόσμο της βιωσιμότητας παγκοσμίως.
Στο event συγκεντρώθηκε η οικογένεια της Fjällräven από όλη την Ευρώπη, παρέα με Έλληνες δημοσιογράφους, fashion experts και λάτρεις της φύσης για τη μοναδική ευκαιρία να προετοιμαστούν για τον ελληνικό χειμώνα, εξοπλισμένοι head-to-toe με άνετα και λειτουργικά ρούχα: δύο χαρακτηριστικά που διακρίνονται σε κάθε βήμα της παραγωγικής διαδικασίας του brand, από τον σχεδιασμό μέχρι την πώλησή τους.
Συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια της Fjällräven μας προσκαλεί να γίνουμε «φίλοι» με τον χειμώνα, αφού το MAKE FRIENDS WITH WINTER διαθέτει μία ολοκληρωμένη γκάμα ενδυμάτων που μας επιτρέπουν να αντιμετωπίσουμε πάσης φύσεων outdoor πρόκληση, από δύσβατα χιονισμένα τοπία μέχρι πολύωρη έκθεση σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, χωρίς να θυσιάζουμε την άνεση και απόλαυση των εξορμήσεών μας. Έτσι, δεν θα νιώσουμε ποτέ ξανά κρύο!
Με τεχνοτροπίες και προηγμένες τεχνολογίες τεσταρισμένες στον… βαθύ βορρά, η Fjällräven μας προσφέρει πλήρη ελευθερία κινήσεων ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Και φυσικά, από τη συλλογή δεν θα μπορούσαν να μην ξεχωρίζουν parkas όπως το Nuuk Lite Parka, σχεδιασμένο για πιο ήπια χειμερινά κλίματα και που κρατάει μακριά τη βροχή και τον αέρα, διαθέτοντας παράλληλα 8 ευρύχωρες τσέπες για αποθήκευση όλων των αναγκαίων, καθώς και το Polar Expedition Parka με ανθεκτικό G-1000 και G-1000 HeavyDuty.
H Fjällräven ανακοίνωσε επίσης τη συνεργασία της με την Specialized, το αμερικάνικο brand πίσω από τα θρυλικά mountain bikes και ορεινού εξοπλισμού. Το Fjällräven x Specialized collab βρίσκει τα δύο κορυφαία αυτά brands να ενώνουν τις δυνάμεις τους και να χτίζουν τα θεμέλια για την απόλυτη outdoor περιπέτεια, με τεχνικά και trendsetting προϊόντα και ρούχα που κάνουν χρήση ανακυκλωμένων, οργανικών και ανανεώσιμων υλικών. Σημείο κατατεθέν αυτών είναι φυσικά το Räven Anorak, ένα πολυλειτουργικό jacket ιδανικό για διαδρομές στην πόλη και εκτός, που κάνει την απόδρασή μας εξαιρετικά άνετη.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί η δέσμευση της Fjällräven να πάψει να χρησιμοποιεί επιβλαβείς υπερφθοράνθρακες (PFC) στον εμποτισμό των ενδυμάτων, στην πλήρη γραμμή παραγωγής της. Από το 2009, το brand εργάζεται σκληρά στην αναζήτηση βιώσιμων, εναλλακτικών λύσεων για να κάνει τα ρούχα αδιάβροχα, με το 2015 να καθιστά τον πρώτο χρόνο που το brand απομονώνει τα PFCs από όλα τα υφάσματά της: τόσο στην ένδυση όσο και σε εξοπλισμό όπως σκηνές, σακίδια και άλλα αξεσουάρ. Φέτος, η Fjällräven πρωτοπορεί για μία ακόμα φορά, χρησιμοποιώντας φερμουάρ χωρίς PFCs σε όλα τα προϊόντα της.
Στο event συστήθηκαν καινοτόμες λειτουργίες των υπόλοιπων brands της FENIX Outdoor, για μία ολιστική παρουσίαση των πιο βιώσιμων outdoor brands διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, η Royal Robbins, το brand με τον υπερκαινοτόμο outdoor lifestyle εξοπλισμό, σύστησε για πρώτη φορά τον σχεδιασμό ρούχων με τη χρήση seawool, ή αλλιώς μαλλί από κέλυφος μυδιού. Η τεχνοτροπία αυτή δεν καθιστά τα υφάσματα μόνο μαλακά και εύκολα στο στέγνωμα, αλλά μειώνει σημαντικά και τους ρύπους σε στεριά και θάλασσα, στη συνεχής εξέλιξη του brand να πειραματίζεται με νέες τεχνικές αειφορίας.
Παράλληλα, καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά προϊόντα Hanwag, του brand ορειβατικών παπουτσιών με αποκλειστική παραγωγή στην Ευρώπη, και να εκτεθούν στις κατηγορίες παπουτσιών που ταιριάζουν στα είδη πεζοπορίας και των τερέν που σκοπεύουμε να κατακτήσουμε. Η περιορισμένης έκδοσης συλλογή Rotpunkt αναβιώνει κλασικά στυλ και χρώματα από τη δεκαετία των 80s, και αποτίνει φόρο τιμής στην ορειβατική κληρονομιά της Hanwag, λειτουργώντας παράλληλα ως η ιδανική λύση για πεζοπορίες αναψυχής στο βουνό. Δύο σε ένα δηλαδή!
Οπότε, μην ανησυχείτε για τις χαμηλές θερμοκρασίες που έρχονται φέτος τον χειμώνα. Με την απαραίτητη προετοιμασία και τον εξοπλισμό Fjällräven, Royal Robbins και Hanwag, η φύση είναι εκεί έξω και μας περιμένει να την αδράξουμε.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.fjallraven.com.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;