Η Calvin Klein, ανακοίνωσε το άνοιγμα του καταστήματός της στο Παρίσι, που βρίσκεται στον αριθμό 44 της Λεωφόρου των Ηλυσίων Πεδίων. Το κατάστημα διαθέτει το νέο design concept της Calvin Klein, Chalk, εισάγοντας την πιο καθηλωτική εμπειρία του brand  σε μία από τις πιο διάσημες λεωφόρους μόδας παγκοσμίως.

Το κατάστημα των 600 τετραγωνικών μέτρων εκτείνεται σε τρεις ορόφους και βρίσκεται σε έναν από τους κορυφαίους προορισμούς για shopping στον κόσμο, καθιερώνοντας  την Calvin Klein στην καρδιά της πόλης και έχει στόχο να μυήσει τους επισκέπτες στην απόλυτα ολοκληρωμένη lifestyle πρόταση που προσφέρει.

Η πρόσοψη του νέου flagship store ενσωματώνει την πέτρα που χαρακτηρίζει τα κτήρια τα περιοχής, με μεγάλα, φωτεινά παράθυρα που πλημμυρίζουν το χώρο με φυσικό φως και προσκαλούν τους επισκέπτες και τους περαστικούς να εξερευνήσουν ένα προσεκτικά μελετημένο περιβάλλον που επικεντρώνεται γύρω από το μοναδικό όραμα του brand. Κάθε όροφος αποτελεί έναν καθαρό, φυσικό καμβά όπου παρουσιάζεται η τελευταία συλλογή, με τη γυναικεία collection να στεγάζεται στο ισόγειο και την αντίστοιχη ανδρική στον ημιώροφο. Το κάτω επίπεδο προσφέρει το μεγαλύτερο τμήμα εσωρούχων και loungewear Calvin Klein στην Ευρώπη, αντανακλώντας τη δύναμη του brand στην εν λόγω κατηγορία. Το κατάστημα παρέχει επίσης ένα υπερυψωμένο χώρο, ικανό να φιλοξενήσει μοναδικά εποχιακά βιωματικά concepts και διάφορα activations για τους καταναλωτές, ενώ κατά το άνοιγμα του θα φιλοξενήσει μια limited-edition menswear and womenswear capsule συλλογή, σχεδιασμένη σε μια εξατομικευμένη χρωματική παλέτα με custom προσαρμογή λογοτύπου Calvin Klein Paris.

Κατά τα εγκαίνια, η Eva Serrano, Πρόεδρος της Calvin Klein Global Brand δήλωσε: «Ξεκίνησα την καριέρα μου ως βοηθός πωλήσεων και τα μαθήματα που πήρα σε αυτό το κατάστημα – για το προϊόν, για το περιβάλλον, για το πώς να επηρεάσω τους πελάτες – συνεχίζουν να οδηγούν το όραμα μου για την Calvin Klein. Το flagship store των Ηλυσίων Πεδίων ενσωματώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει η Calvin Klein, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που εμπνέει τους καταναλωτές μας και τους ενθαρρύνει να βιώσουν τον τρόπο ζωής της Calvin Klein, όχι μόνο μέσω των προϊόντων μας, αλλά και της αισθητικής μας».

Το Chalk concept του καταστήματος επιβεβαιώνει τους μοντέρνους, μινιμαλιστικούς και αισθησιακούς σχεδιαστικούς κώδικες του brand μέσω μιας αναβαθμισμένης εμπειρίας καταναλωτών και ενός εκλεπτυσμένου design που ζωντανεύει μέσω της επικοινωνιακής αρχιτεκτονικής, των σύγχρονων φινιρισμάτων και των μονοχρωματικών παλετών. Βασισμένες στην  αισθητική της Calvin Klein, οι τονικές αποχρώσεις εξερευνούν την υφή και τη μορφή, ενώ οι επιφάνειες από ανοξείδωτο ατσάλι έρχονται σε αντίθεση με τις ξύλινες πινελιές, τα μινιμαλιστικά έπιπλα και τον απαλό φωτισμό. Τα φιλόξενα δοκιμαστήρια διαθέτουν λεπτομέρειες από ξύλο ελάτης Douglas, χαλιά με υφές και απαλό φωτισμό για μια άνετη εμπειρία. Γύρω από το κατάστημα, οι εικόνες της τρέχουσας καμπάνιας ενισχύουν την οπτική ταυτότητα του brand και αναδεικνύουν τα τελευταία εκλεπτυσμένα στυλ που ενσωματώνουν την εμβληματική προσέγγιση της Calvin Klein στον σύγχρονο μινιμαλισμό.

Το  κατάστημα Calvin Klein Champs-Élysées εδραιώνει τη λιανική παρουσία της μάρκας στην πρωτεύουσα της μόδας, επιβεβαιώνοντας παράλληλα την premium θέση της στους καταναλωτές. Η Calvin Klein θα συνεχίσει να λανσάρει το Chalk concept σε καταστήματα σε όλο τον κόσμο, εισάγοντας τις μεγάλες αγορές και τους καταναλωτές τους στην premium αντιπροσώπευση της μάρκας.

Leave a Reply

Your email address will not be published.