Στην νέα καμπάνια του οίκου, η Τζένιφερ Λόπεζ φοράει ξανά μία παραλλαγή του θρυλικού πλέον πράσινου φορέματος, το λεγόμενο “Green Jungle Dress”. Το θέμα της καμπάνιας είναι φουτουριστικό και δείχνει πως αλλοιώνει η τεχνολογία και το ίντερνετ τις ζωές μας.
«Η νέα καμπάνια #VersaceSS20 συμπεριλαμβάνει την για χρόνια φίλη του οίκου @jlo η οποία εξέπληξε τα πλήθη όταν «έκλεισε» την πασαρέλα μας με μία παραλλαγή του εμβληματικού φορέματος με μοτίβο εμπνευσμένο από τη ζούγκλα». Αναφέρει ο οίκος στον επίσημο λογαριασμό του στο ίνσταγκραμ.
Υπεύθυνοι για την καμπάνια είναι οι γνωστοί φωτογράφοι μόδας Μερτ Άλας και Μάρκους Πίγκοτ.
H 50χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιός, έβαλε το εμβληματικό φόρεμα στα βραβεία Grammy τον Φεβρουάριο του 2000. (αριστερά) Η Τζένιφερ Λόπεζ φοράει ξανά το εν λόγω φόρεμα στην πασαρέλα του οίκου Βερσάτσε για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. (δεξιά)
Jennifer Lopez just closed the Versace Spring 2020 show in Milan in a reimagined version of her iconic 2000 Grammy dress. pic.twitter.com/aoX2XFlHdz
— Yashar Ali (@yashar) September 20, 2019
Ο πρώην CEO της Google, Eric Schmidt αποκάλυψε ότι αυτό το φόρεμα συνέβαλε στην… ίδρυση των Google Images. Οι χρήστες έκαναν τόσες αναζητήσεις για το συγκεκριμένο φόρεμα, που τους έδωσε την ιδέα να δημιουργήσουν την γνωστή εφαρμογή.
«Είμαι πολύ υπερήφανη που το Google Images εφευρέθηκε επειδή η Τζένιφερ Λόπεζ φόρεσε εκείνο το φόρεμα», λέει η Donatella Versace στη δήλωση που συνοδεύει την καμπάνια.
Στην καμπάνια μεταξύ άλλων συμμετέχει και η Kendall Jenner.