Τα γυαλιά ηλίου αποτελούν αναπόσπαστο αξεσουάρ της εμφάνισής μας για το καλοκαίρι. Αρκετοί όμως πιστεύουν ότι το χειμώνα δε μας χρειάζονται. Αυτό, βέβαια, είναι μύθος, αφού τα οπτικά τα χρησιμοποιούμε όλο το χρόνο για να προστατεύουν τα μάτια μας από την εκάστοτε καιρική συνθήκη και όχι μόνο από τον ήλιο στην παραλία.
Είναι δεδομένο ότι χρειάζεσαι οπωσδήποτε γυαλιά χειμώνα καλοκαίρι και όχι μόνο για να τελειοποιήσεις τις εμφανίσεις σου.
Οι σημαντικότεροι λόγοι είναι οι εξής:
-Προστατεύουν τα μάτια σου από την αντανάκλαση, που δημιουργείται από τις χειμερινές βροχές και το χιόνι. Ένα ζευγάρι γυαλιά παρέχει ασφαλέστερη και πιο άνετη όραση.
–Εμποδίζουν τον άνεμο. Τους κρύους μήνες ο δυνατός αέρας δε καταστρέφει μόνο τα μαλλιά σου, αλλά μπορεί να προκαλέσει τσούξιμο και ερεθισμό στα μάτια.
-Ένα ζευγάρι γυαλιά μειώνει τους πονοκεφάλους, καθώς ελέγχει την εισροή φωτός που φθάνει στον αμφιβληστροειδή. Παράλληλα, βελτιώνουν την όραση, εξασφαλίζοντας τη σωστή ποσότητα φωτός που απαιτείται.
-Διευκολύνουν την οδήγηση, καθώς ο χαμηλός χειμωνιάτικος ήλιος κουράζει τα μάτια και μπορεί να προκαλέσει ατυχήματα.
Τι γυαλιά να διαλέξεις το χειμώνα
Αυτό το χειμώνα στην αγορά κυκλοφορούν μοναδικά σχέδια, που θα σε συνοδεύσουν ιδανικά τις κρύες μέρες του χειμώνα. Εμείς προτείνουμε:
To σχέδιο PAPILLON, διαθέσιμo σε κλασσικό μαύρο ή ταρταρούγα ή σε τόνους παστέλ, πραγματικά απογειώνει αυτά τα τολμηρά γυαλιά ηλίου από ασετάτ, με τους εντυπωσιακούς βραχίονες που φέρουν το λογότυπο «THE MARC JACOBS».
Πολυτελή γυαλιά ηλίου σε οβάλ σχήμα και με ιδιαίτερες οριζόντιες γραμμές από ασετάτ και το λογότυπο THE MARC JACOBS στους βραχίονες.
Πως να φορέσεις τα πιο εκκεντρικά γυαλιά
Ο Γερμανικός οίκος μόδας MCM γιορτάζει τα Χριστούγεννα ως την εποχή όπου η συντροφικότητα παίρνει την απόλυτη διάσταση και προτείνει ιδιαίτερες τσάντες και καπέλα. Η εταιρεία γιορτάζει 45 χρόνια παγκόσμιας κληρονομιάς σε διεθνές επίπεδο, αποκαλύπτοντας το νέο, ανανεωμένο logo Cubic Monogram, το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για την εορταστική καμπάνια, την οποία ολοκληρώνει μαζί με τους creators παγκόσμιας εμβέλειας.
Το νέο έμβλημα διαφέρει από κάθε άλλη δημιουργία του οίκου. Με πολυδιάστατη αισθητική, την οποία οραματίστηκε και δημιούργησε ο global creative officer του οίκου, Dirk Schönberger, δίνει μια νέα ερμηνεία στο θρυλικό χαρακτήρα του οίκου. Το σχέδιο αναπαριστά οφθαλμαπάτη, όπου η αρχή και το τέλος αποτελούν ασαφείς έννοιες. Έτσι, μέσα από την απροσδιοριστία, η έννοια του χρόνου τιμάται κατά αυτή τη χρονιά, η οποία είναι ορόσημο στην ιστορία του οίκου.
Οι creators παρουσιάζονται με το νέο μοτίβο Cubic Monogram, το οποίο αποτελεί το επίκεντρο της Εορταστικής καμπάνιας, καθώς εμφανίζεται σε ποικίλες παραλλαγές, με μια σειρά από χρωματικές αποχρώσεις, υφές και υλικά.
Διαβάστε επίσης:
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.