Ανοιξιάτικο αέρα έφερε με την νέα καμπάνια της για την σεζόν Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 η Benetton. Μοντέλα που αντιπροσωπεύουν τις διαχρονικές αξίες της Benetton και τρεις διασημότητες του Instagram από τον κόσμο της μόδας και του κινηματογράφου ενώνουν τις δυνάμεις τους στην νέα διαφημιστική καμπάνια της United Colors of Benetton. O κοινός σκοπός είναι ένας: να κάνουν τις σημαίες αυτό που μας ενώνει, όχι αυτό που μας χωρίζει.
Τα νέα φρέσκα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια είναι internet celebrities, καθώς έχουν πολύ πετυχημένα προφίλ στα social media. Πρόκειται για την Ισπανίδα fashion blogger – influencer Blanca Mirò, την Ιταλίδα τηλεοπτική παρουσιάστρια Fiammetta Cicogna και τον Ιταλό ηθοποιό Saul Nanni.
Η Benetton συμβαδίζει με την σύγχρονη εποχή, όπου το instagram αποτελεί την πλατφόρμα που δίνει την ευκαιρία στους νέους να έρθουν πιο κοντά στα πρότυπά τους. Οι τρεις νέοι brand ambassadors αποτελούν πολύ αγαπημένα άτομα στο νεανικό κοινό. Οι θαυμαστές τους θα χαρούν πολύ να τους δουν στην νέα καμπάνια.
H ιταλική εταιρία «σηκώνει ψηλά τις σημαίες». H Benetton είναι από τα brands που πάντα αγκάλιαζαν την διαφορετικότητα. Αγαπά το νεανικό πνεύμα και την πολυ – πολιτισμικότητα. Αποτελεί την κατεξοχήν εταιρία που συμβολίζει με τα ρούχα της τις αξίες της. Για την Benetton, κανείς δεν «μένει στην απ’έξω».
Για την Benetton οι νέοι σηκώνουν νέες σημαίες αισιοδοξίας, νεανικότητας, συνεργασίας
Οι πολύχρωμες σημαίες έρχονται σε αντίθεση με το παραδοσιακό λευκό φόντο και λειτουργούν σαν κουρτίνες, οι οποίες πλαισιώνουν τα μοντέλα. Αυτή τη φορά οι σημαίες δεν είναι τα εμβλήματα των εθνών – κρατών, αλλά σύμβολα αγάπης, νεανικότητας, συνεργασίας, θετικής ενέργειας. Όλα αυτά, με την χαρακτηριστική αισθητική που μας έχει συνηθίσει η Benetton χρόνια τώρα.
H νέα καμπάνια, αν και έχει fun αισθητική όπου όλοι φαίνονται να περνούν καλά, βαδίζει με την τελευταία λέξη της μόδας. Τα έντονα χρώματα και τα γεωμετρικά prints που θυμίζουν σημαίες, προωθούν την συνεργασία μεταξύ των λαών ενώ ταυτόχρονα αποτελούν πολύ στιλάτες επιλογές για τους νέους που ξέρουν τι θέλουν.
Άγκυρες, καρτ-ποστάλ και ναυτικοί κόμποι. Λουλούδια, σύννεφα και σαφάρι. Το σκηνικό της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για την Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 αποτελεί δημιουργία του καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρείας Jean-Charles de Castelbajac. Έμπνευση για εκείνον αποτέλεσαν τα ταξίδια του στη θάλασσα και όχι μόνο. Τέτοιες ακριβώς εικόνες είναι που μας θυμίζουν τα ρούχα της νέας καμπάνιας.
Φωτογράφος της καμπάνιας ο γνωστός Ιταλός Oliviero Toscani. Στόχος του να προσθέσει στο όλο σκηνικό το σύνηθες μείγμα αισιοδοξίας και τελειότητας. Η χαρά, τα χαμόγελα, η θετική ενέργεια αποτελούν σημεία κατατεθέν της Benetton από πάντα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κατάφερε αυτό που ήθελε, καθώς η καμπάνια «φωνάζει» την λέξη αισιοδοξία.
H νέα διαφημιστική καμπάνια Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 – που κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο, στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο – θα παρουσιαστεί διαδικτυακά, σε εξωτερικούς χώρους και στα έντυπα.
Tα backstage της φωτογράφισης: