Η Vans, το παγκόσμιο action sport brand υπόδησης και ένδυσης, συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια #StopHateForProfit και σταματά όλες τις διαφημιστικές δαπάνες σε Facebook και Instagram, για όλο τον Ιούλιο. Αντ’ αυτού, τα χρήματα θα διατεθούν σε προγράμματα ενδυνάμωσης και εκπαίδευσης των μαύρων κοινοτήτων, διευρύνοντας έτσι τις δράσεις του brand για την υποστήριξη πρωτοβουλιών ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις και υπερ των ίσων ευκαιριών.
Το παγκόσμιο action sport brand παίρνει ξεκάθαρη θέση ενάντια στη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση.
«Παραμένουμε πιστοί στην ευθύνη μας να προσφέρουμε περισσότερα στη μάχη κατά των φυλετικών διακρίσεων» δήλωσε ο Nick Street, αντιπρόεδρος του Global Integrated Marketing της Vans. «Προσπαθούμε με συνέπεια και συνέχεια να στεκόμαστε απέναντι στον ρατσισμό σε οτιδήποτε κάνουμε. Η απόφασή μας για συμμετοχή στην καμπάνια #StopHateForProfit είναι ένας μόνο από τους τρόπους με τους οποίους προσπαθούμε να πετύχουμε αυτή τη δέσμευση.»
Παράλληλα, η Vans θα αφήσει άδειες τις βιτρίνες των καταστημάτων της σε ΗΠΑ και Καναδά για όλο τον Ιούλιο, διαθέτοντας αντίστοιχα τα ποσά αυτά για την ενίσχυση της μαύρης κοινότητας.
«Ως brand που -από τη δημιουργία του- έχει πάντα τους ανθρώπους στο επίκεντρο, η υποστήριξη όλων των κοινοτήτων βρίσκεται συνεχώς στον πυρήνα των ενεργειών μας», δήλωσε ο Carly Gomez, ο αντιπρόεδρος του Marketing της Vans στην Αμερική. «Αντί να φτιάξουμε βιτρίνες για τα καταστήματά μας σε ΗΠΑ και Καναδά, θα αξιοποιήσουμε τα χρήματα αυτά για να υποστηρίξουμε πρωτοβουλίες που ενισχύουν το κίνημα Black Lives Matter.»
Στο vans.eu/empower μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με όλες τις δεσμεύσεις της Vans, στη μάχη κατά του μίσους και των φυλετικών διακρίσεων.