Το ήξερες πως αυτές τις ημέρες συμπληρώνονται 70 χρόνια από τότε που η Gant ξεκίνησε τη πρώτη της συλλογή. Από τότε μέχρι σήμερα έχει γίνει premium preppy American Sportswear brand γι αυτό και αυτές τις ημέρες λανσάρει την καμπάνια “Seven Decades, Seven Icons” / “Επτά Δεκαετίες, Επτά Εμβληματικά Κομμάτια”. Στο απολαυστικό επίσημο video θα εντυπωσιαστείς με τον μοναδικό τρόπο που αφηγούνται την ιστορία αυτών των συγκλονιστικών επτά δεκαετιών τα νέα ξεκινήματα που αυτές σηματοδοτούν αλλά και τα διαφορετικά στυλ που αυτές πρεσβεύουν.

Έτσι λοιπόν, η GANT καταφέρνει να τιμήσει εμβληματικά τα κομμάτια Sportswear και με το ιδιαίτερο μότο της “Never Stop Learning” συνεχίζει να είναι το “βασικό συστατικό” για τη καινοτομία της.

 

 Capture

Η ιδιαίτερη αυτή φιλοσοφία, είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και παραπέμπει στην ίδρυσή της στα αμερικανικά πανεπιστήμια της Ανατολικής Ακτής. Η GANT ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο ButtonDown και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό, καθώς και άλλα έξι εμβληματικά κομμάτια του American Sportswear. Το σακάκι Club Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα  Heavy Rugger, το GANT Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ είναι όλα, δομικά συστατικά της εβδομηκονταετούς επιτυχίας του brand. Τα χαρακτηριστικά αυτά κομμάτια πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική Ανατολική Ακτή και μετά την απήχησή τους στην Ευρώπη εξελίχθηκαν σε πιο σοφιστικέ εκδόσεις.

 

Αργότερα μέσα στο 2019, η GANT θα ανακοινώσει τη συνέχεια της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς Couple Thinkers (2010), η οποία έχει μέχρι στιγμής συγκεντρώσει 14 εκατομμύρια προβολές και έχει παρακολουθηθεί για συνολικά 85 εκατομμύρια λεπτά. Η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα σύγχρονο ντοκιμαντέρ, κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου φήμης Φεστιβάλ Κινηματογράφου Tribeca στη Νέα Υόρκη τον Μάιο.