Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, μια νόσο που πλήττει κυρίως τις γυναίκες με εκτιμώμενα 2.3 εκατομμύρια νέα κρούσματα. Αυτός ο μήνας εστιάζει στο να ενημερώσει τις γυναίκες για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Την προσπάθεια αυτή στηρίζουν κάθε χρόνο δεκάδες οργανώσεις και εταιρείες, ανάμεσά τους και η Estée Lauder Companies που μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 99 εκατ. δολάρια παγκοσμίως για τις εκστρατείες ενημέρωσης.
Στην Ελλάδα, ο όμιλος Estée Lauder Hellas συνεργάζεται αποκλειστικά με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του Pink Ribbon Bracelet συμβάλλουν σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Αξίζει να αναφερθεί πως μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.
Για το 2021, ο Dukas σχεδίασε ένα βραχιόλι ωδή στην θηλυκότητα, με ανάγλυφες πτυχώσεις σε ροζ σατινέ απόχρωση, μεταλλικό διακοσμητικό με το εμβληματικό σήμα του Pink Ribbon και ασημί μεταλλικό φινίρισμα. Τα βραχιόλια διατίθονται μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των €10,50 σε όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder στην Ελλάδα, στο esteelauder.gr αλλά και στο δίκτυο φαρμακείων με προϊόντα Darphin. Πρόσωπο της καμπάνιας του Pink Ribbon Bracelet δεν είναι άλλη από την αγαπημένη στο κοινό, Ελένη Μενεγάκη, η οποία φωτογραφίζεται με τον σχεδιαστή Duka, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2021 συμβάλλοντας στην διάδοση του μηνύματος: #TimeToEndBreastCancer.
Ο καρκίνος του μαστού είναι ένα ζήτημα που μας αφορά όλους. Ας στηρίξουμε μαζί την καμπάνια ευαισθητοποίησης αποκτώντας παράλληλα ένα ιδιαίτερο κόσμημα που φέρει ένα σημαντικό μήνυμα. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό.