Μπορεί έξω να σκάει ο τζίτζικας, αλλά των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν… μαγειρεύουν. Κάθε fashionista που σέβεται τον εαυτό της πρέπει τώρα να ενημερωθεί για τα κομμάτια που θα φορέσει το φθινόπωρο, αν θέλει να βρίσκεται πάντα μπροστά και να πραγματοποιεί εμφανίσεις που θα συζητηθούν. Παράλληλα, τα αυγουστιάτικα βράδια στο νησί και τα γνώριμα μελτέμια των Κυκλάδων πρέπει να σε βρουν προετοιμασμένη. Ένα μπουφανάκι θα το χρειαστείς στις διακοπές σου, αφού το αγαπημένο σου μαγιό δεν αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες σου από το πρωί ως το βράδυ.
Η Tommy Hilfiger ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία Supervsn Studios με έδρα το Los Angeles για μια καλοκαιρινή Pre-Fall συλλογή, ιδανική για τον Αύγουστο στην Ελλάδα.
Η συλλογή και η καμπάνια αντιπροσωπεύουν ένα Tapestry of Americana, ένα μωσαϊκό της αμερικανικής κουλτούρας – μια γιορτή για τους BIPOC, LatinX και Ασιάτες δημιουργούς που βοήθησαν στη διαμόρφωση του πλούσιου πολιτισμού της Αμερικής. Η ιδέα αντανακλά ένα ελπιδοφόρο όραμα για τις ΗΠΑ και ένα κάλεσμα προς τους δημιουργούς να σχεδιάσουν τον κόσμο που επιθυμούν να δουν.
Τα ξεθωριασμένα αλλά συγχρόνως φωτεινά χρώματα μιλούν μια γλώσσα χαλαρής αισιοδοξίας. Στα highlights περιλαμβάνονται σορτς κατασκευασμένα από ένα μείγμα καμουφλάζ και βαφής, που αντικατοπτρίζουν τα πολυπολιτισμικά υφάσματα της Αμερικής.
Μια σημαία για τη νέα Americana αποτυπώνεται σε ένα μπουφάν, T-Shirts και φούτερ, καθώς ένα flip του λογότυπου Tommy σε αμερικανικό κόκκινο και μπλε αναμειγνύεται με μεξικάνικα χρώματα και μια σύγχρονη εκδοχή της αφροαμερικανικής σημαίας.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο tommy.com.
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.