Η τεχνολογία είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Έχει εισχωρήσει σε όλους τους τομείς της καθημερινότητά μας, και τώρα και στον χώρο της ομορφιάς. Η γερμανική εταιρεία καλλυντικών cosonova, που εδώ και χρόνια δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μέσω των brands essence και Catrice παρουσιάζει μια καινοτομία στον χώρο του μακιγιάζ.
Με το brand της L.O.V, το οποίο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, μετατρέπει την ψηφιακή αναγνώριση φωνής σε ένα φανταστικό concept. Στα σημεία πώλησης των προϊόντων της θα υπάρχει ένας έξυπνος καθρέφτης που λειτουργεί με φωνητικές εντολές και θα κάνει την εμπειρία του shopping μοναδική.
Δίνει εξατομικευμένες συμβουλές ομορφιάς, βοηθάει στην αναζήτηση προϊόντων και σας δίνει την δυνατότητα να σκανάρετε στην οθόνη το barcode προϊόντων για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες. Επίσης, υπάρχουν βίντεο που σας δείχνουν πώς να συνδυάσετε τα προϊόντα L.O.V για να δημιουργήσετε το look σας.
Μια μοναδική καινοτομία που θα αλλάξει τον τρόπο που ψωνίζουμε στα καταστήματα καλλυντικών.