Η BOSS παρουσίασε την all-star ομάδα των ταλαντούχων προσωπικοτήτων που θα πρωταγωνιστήσουν στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, η οποία θα λανσαριστεί ταυτόχρονα παγκοσμίως σε όλα τα online και offline μέσα στις 26 Ιανουαρίου.
Παράλληλα, η BOSS ανακοινώσει την έναρξη πολυετούς συνεργασίας με τον superstar του TikTok, Khaby Lame. Μετά το πρωτοφανούς απήχησης event στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου που ξεπέρασε τις 4 δισ. προβολές στα social media σε μόλις 4 ημέρες και στο οποίο η BOSS έδωσε την ευκαιρία στον Lame να κάνει το ντεμπούτο του στην πασαρέλα, το brand διευρύνει τη συνεργασία, σχεδιάζοντας δύο capsule collections από κοινού με τον νέο ambassador του οίκου.
Την εντυπωσιακή social media focused καμπάνια απαθανάτισε ο φακός του αναγνωρισμένου φωτογράφου μόδας Mikael Jansson σε διάφορα φωτογραφικά σετ σε όλο τον κόσμο. Στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια συμμετέχουν τα top models Kendall Jenner, Hailey Bieber και Joan Smalls, ο παγκοσμίου φήμης Αμερικανός rapper Future, ο διεθνής TikTok star Khaby Lame, ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho, ο Βρετανός επαγγελματίας boxer Anthony Joshua, ο Ιταλός πρωταθλητής στο τένις Matteo Berrettini και η Γερμανίδα δρομέας Alica Schmidt.
Επιπλέον με το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας, έχει δημιουργηθεί ένα αποκλειστικό social media focused φωτογραφικό και οπτικοακουστικό υλικό σε μορφή podcast καθώς και behind the scenes υλικό σε stories και reels.
Την ίδια μέρα, ένα εντυπωσιακό digital activation 200 ατόμων, συμπεριλαμβανομένου και του μοναδικού all-star cast, θα δημοσιεύσουν προσωπικές BOSS stories με το signature BOSS hoodie στο Instagram, Weibo, Red και WeChat.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό το καταπληκτικό all-star cast για την BOSS. Τα ταλέντα και οι προσωπικότητες της καμπάνιας ενσαρκώνουν απόλυτα αυτό που αντιπροσωπεύει ένα αφεντικό σήμερα. Η εμβάθυνση στις πιο προσωπικές, συναισθηματικές και στοχαστικές πτυχές του να είσαι αφεντικό στον σημερινό κόσμο μας βοηθά να συνδεθούμε με πιο συγκεκριμένο και απτό τρόπο με τους millennials», εξηγεί ο Daniel Grieder, CEO της HUGO BOSS AG.
Νέο logo για το εμβληματικό brand
Αυτή η πραγματική παρέλαση αστεριών σηματοδοτεί εικαστικά και την απαρχή μιας ιστορικής ανανέωσης του brand. Μετά από σχεδόν 50 χρόνια, η HUGO BOSS μάς συστήνει το νέο της logo για το εμβληματικό brand της BOSS, πραγματοποιώντας στροφή 360 μοιρών όσον αφορά την εικόνα της εταιρείας σε όλα τα σημεία επαφής με τους καταναλωτές. Για το νέο logo επιλέχθηκε μια πιο τολμηρή και παραστατική γραμματοσειρά μέσω της οποίας εκφράζεται ένα πιο σύγχρονο look.
Η BOSS αποκτά μια καινούρια, σύγχρονη ταυτότητα εστιάζοντας σε ένα πιο νεανικό και πιο παγκόσμιο κοινό. Ο σχεδιασμός, το εμπόρευμα, τα concept των καταστημάτων και η omnichannel μετάδοση μηνυμάτων θα επικεντρωθούν σε μια πιο παιχνιδιάρικη και casual αισθητική, παραμένοντας παράλληλα πιστά στον κώδικα ενδυματολογικής τελειότητας του brand.
Υπό τη διεύθυνση και την καθοδήγηση του CEO Daniel Grieder, η HUGO BOSS ξεδίπλωσε με υπερηφάνεια τα σχέδιά της για επιθετική αναπτυξιακή στρατηγική με σκοπό τον διπλασιασμό των πωλήσεων της εταιρείας και την συμπερίληψή της στις Top 100 εταιρείες έως το 2025. Με την καμπάνια #BeYourOwnBOSS και την ανακοίνωση της ανανέωσης του brand ξεκινά μια συναρπαστική πορεία για την κατάκτηση αυτού του στόχου.
Διαβάστε επίσης: Haute couture δημιουργίες που έκλεψαν την παράσταση στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού | Thats Life. Life as it is!
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.