Η καλιφορνέζικη designer fashion και home decor εταιρεία The Dreslyn και το brand Land of Women αποφάσισαν να σκεφτούν έξω από τα κλασικά κουτάκια και να δημιουργήσουν μία σειρά που οι γυναίκες μπορούν να ταυτιστούν μαζί της. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μαγιό που αναδεικνύουν την θηλυκότητα και τη φυσικότητα του σώματος και όχι μία επίπλαστη πραγματικότητα, βλέπε μόδα που απευθύνεται μόνο στα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα της πασαρέλας.
Για να υπερτονίσουν τo συγκεκριμένo concept τα δύο brands επέλεξαν για κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας το 60χρονο μοντέλο από την Κορσική, Yazemeenah Rossi -επίσης visual artist και φωτογράφος- μία εικόνα που πάνω της αποτυπώνεται η καλή υγεία και η θετική ενέργεια. Το στήσιμο είναι πολύ απλό και τονίζει το μήνυμα. Μόνο μία μαύρη κουρτίνα για φόντο και το φως να πέφτει επάνω στην ελάχιστα μακιγιαρισμένη Rossi και τα γκρίζα μαλλιά της. Φυσικότητα και εσωτερική ισορροπία. Μακάρι να επιλέξουν κι άλλα brands “φυσιολογικούς” ανθρώπους για τις διαφημίσεις τους γιατί πλέον οι καιροί αλλάζουν και ο κόσμος έχει αρχίσει να σκέφτεται διαφορετικά.