Στη μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα ομορφιάς των τελευταίων πέντε ετών, η Max Factor μίλησε με περισσότερες από 26.000 γυναίκες σε δέκα χώρες και εντόπισε μια σημαντική ομάδα γυναικών παγκοσμίως, των οποίων η αντίληψη για την ομορφιά δεν γίνεται κατανοητή από τη σύγχρονη βιομηχανία.
Το αποτέλεσμα: η Max Factor θέτει στο προσκήνιο αυτές τις γυναίκες στη νέα της καμπάνια You X Max Factor και δεσμεύεται για τη μελλοντική κατεύθυνση του brand.
• Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 81% των γυναικών αναζητούν την έμπνευσή τους και τα πρότυπα ομορφιάς τους στις καθημερινές γυναίκες που γνωρίζουν, αντί σε μοντέλα (10%) ή σε ηθοποιούς (28%).
• Το 88% πιστεύει ότι η ομορφιά είναι ένας συνδυασμός εμφάνισης, προσωπικότητας και χαρίσματος
• Το 80% πιστεύει ότι οι διαφημίσεις ομορφιάς δεν προβάλλουν την προσωπικότητα της γυναίκας – κάτι που θεωρούν βασική πτυχή της ομορφιάς τους
• Μόνο το 10% των γυναικών πιστεύουν πως η βιομηχανία ομορφιάς αντιπροσωπεύει τις καθημερινές γυναίκες
• Μόνο το 17% των γυναικών ηλικίας 30-55 ετών που ερωτήθηκαν παγκοσμίως πιστεύουν ότι η σημερινή διαφήμιση για την ομορφιά αποτελεί πηγή έμπνευσης – και ο αριθμός αυτός μειώνεται σε 4% σε ορισμένες χώρες όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε 6% στη Ρωσία.
Ποια είναι η γενιά των γυναικών που προσδιορίστηκε από τη Max Factor; Οι γυναίκες που έχουν αυτές τις απόψεις έχουν βιώσει ισχυρές εμπειρίες ζωής που ενδυναμώνουν την ομορφιά τους και τις έχουν οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό του νοήματος της ομορφιάς: στην ομορφιά με βάθος. Οι γυναίκες αυτές, είτε έχουν αποκτήσει παιδιά, είτε έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους είτε στις προσωπικές τους σχέσεις και είναι συνήθως τριάντα έως πενηντα-πέντε ετών.
Αυτές οι γυναίκες είναι δυναμικές, με αυτοπεποίθηση στους περισσότερους τομείς της ζωής τους και βιώνουν την ομορφιά τους στο αποκορύφωμά της: μέσω των εμπειριών και της προσωπικότητάς τους αναδεικνύουν την ολιστική ομορφιά.
Ωστόσο, η βιομηχανία ομορφιάς αποτυγχάνει να επικοινωνήσει μαζί τους με τρόπο που να αισθάνονται ότι τους αντιπροσωπεύει. Σήμερα, η Max Factor δεσμεύεται να φέρει στο προσκήνιο αυτές τις γυναίκες καθώς και τον τρόπο που σχετίζεται και μιλάει μαζί τους. Το εμβληματικό make-up brand αποκαλύπτει τη νέα του καμπάνια: You Χ Max Factor. Αυτή η γενιά γυναικών θα είναι τώρα στην καρδιά της Max Factor.
Από τη δημιουργία προϊόντων που ταιριάζουν στις ανάγκες της, έως την προάσπιση της ομορφιάς με βάθος, που αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα και τις εμπειρίες της ζωής της. Αυτό δεν είναι μόνο μια καμπάνια για το έτος, είναι μια δέσμευση για το μέλλον.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η βιομηχανία ομορφιάς δεν απευθύνεται στην καθημερινή γυναίκα Καθώς μόνο το 17% των γυναικών που ερωτήθηκαν θεωρούν ότι η σημερινή διαφήμιση ομορφιάς αποτελεί πηγή έμπνευσης και μόνο το 10% σκέφτεται ότι αντιπροσωπεύει καθημερινές γυναίκες, είναι σαφές ότι η παγκόσμια βιομηχανία ομορφιάς δεν απευθύνεται σε αυτή την ομάδα γυναικών.