Ο Bugs, ο Duffy, το Coyote και ο Runner, ο Tweety και ο Silvester, όλοι οι αγαπημένοι μας παιδικοί ήρωες από τα Looney Tunes επιστρέφουν δυναμικά στις ζωές και την καθημερινότητά μας μέσα από τη νέα capsule συλλογή της Tommy Jeans. Οι θρυλικοί χαρακτήρες της Warner Bros. ενσωματώνουν τις Tommy Jeans αξίες γιατί είναι ατρόμητοι, διαφορετικοί, αυθεντικοί, διαχρονικοί.
Η συλλογή έχει streetwear στιλ me φρέσκα σχέδια, όπως cropped hoodie, σακίδιο πλάτης, fisherman καπέλο, τζιν μπουφάν και παντελόνι, φόρμες, αθλητικά παπούτσια. Κάθε κομμάτι είναι η ιδανική προσθήκη στην ντουλάπα των social collectors και των social creatives– όλων όσων θέλουν να ντύνονται με αυτοπεποίθηση.
Η συνεργασία επεκτείνεται σε μια αποκλειστική σειρά Looney Tunes® Kids με denim σαλοπέτα και μπουφάν, εκλεπτυσμένα loungewear με τη μορφή των Looney Tunes® sweatpants, crew neck πουλόβερ και critter hoodie. Τα ζωηρά T-Shirts και αξεσουάρ όπως η bum, το backpack και το bucket hat μπορούν να φορεθούν από όλους.
Στην καμπάνια συμμετείχαν βρετανοί ανερχόμενοι μουσικοί, όπως ο Jesse James Solomon και η Joy Crookes, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν από τον Jack Henry Bridgland. Ο multimedia καλλιτέχνης, Francois Dourlen, δημιούργησε μία σειρά από visuals της καμπάνιας με το signature στιλ του ‘smARTphone’, όπου ο Dourlen χρησιμοποιεί το iPhone του ώστε να τοποθετήσει χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων σε real-life καταστάσεις με ένα παιχνιδιάρικο και ωραίο τρόπο.