Η Άννα Παναγιωτοπούλου, μια από τις πιο αγαπημένες ηθοποιούς της γενιάς της, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών. Η γνωστή ηθοποιός που με τους κωμικούς της ρόλους χάρισε απλόχερα το γέλιο, έχασε τη μάχη με το θάνατο, ύστερα από πολύχρονη μάχη με τη νόσο του Αλτσχάιμερ και τις επιπλοκές που προκάλεσε στην υγεία της. Την γνωρίσαμε μέσα από τον εμβληματικό ρόλο της Μαντάμ Σουσού, που προβλήθηκε στην κρατική τηλεόραση το 1986 αλλά και από τις θρυλικές «Τρεις Χάριτες», το Δις Εξαμαρτείν και το Dolce Vita, ενώ συμμετείχε και σε πλήθος παραστάσεων και επιθεωρήσεων (έγινε ευρέως γνωστή με το «Και συ Χτενίζεται») και κινηματογραφικών ταινιών (με σημαντικότερα τα Safe Sex, Οξυγόνο, το Κλάμα Βγήκε από τον Παράδεισο, Αυστηρώς Κατάλληλο κ.ά) .

Την είδηση του θανάτου της μεγάλης αυτής μορφής του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης γνωστοποίησε πρώτος ο Σταμάτης Κραουνάκης, ενώ στη συνέχεια την αποχαιρέτησε και ο Σπύρος Μπιμπίλας μέσω των προσωπικών λογαριασμών του. H Άννα Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε στην Κυψέλη και από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη.

Μαζί με τον Σταμάτη Φασουλή υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία Και συ χτενίζεσαι, που το έκανε γνωστό και αγαπητό στο ευρύ κοινό. Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου. Παράλληλα, μέχρι τότε, οι συμμετέχοντες στον θίασο ασχολούνταν και με άλλες δουλειές για βιοπορισμό.  Το 1980, το Ελεύθερο Θέατρο σταμάτησε και ιδρύθηκε η Ελεύθερη Σκηνή, από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε την καριέρα της με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο. Στη συνέχεια στα 90s και στα 00s συμμετείχε σε μερικές από τις πιο αγαπημένες τηλεοπτικές σειρές που έγραψαν ιστορία στην ελληνική τηλεόραση.

Το εκρηκτικό της ταμπεραμέντο, ο δυναμισμός στη σκηνή, η μοναδική ευκολία που πέταγε τις χιουμοριστικές ατάκες της και η ελευθερία που χαρακτήριζε τον τρόπο σκέψης της αποτέλεσαν τα βασικά χαρακτηριστικά της γνωρίσματα τόσο ως ηθοποιού όσο κι έως ανθρώπου. Αναμφίβολα, ο χώρος του θεάτρου και της τηλεόρασης είναι από σήμερα πολύ πιο φτωχός… Καλό Ταξίδι σε ευχαριστούμε Άννα για όλες τις στιγμές που μας προσέφερες…