Το αγαπημένο μας Instagram με τα ωραία του φίλτρα που μας δίνει την ευκαιρία να «πειράξουμε» τα stories μας και να τα κάνουμε πιο διασκεδαστικά. Στην πιο δημοφιλή social media πλατφόρμα λοιπό διάλεξε και ο Οίκος Dior να λανσάρει το εορταστικό του μακιγιάζ!
Το Dior makeup είναι ένα φίλτρο με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας στο Instagram, δημιουργημένο από τον Peter Philips, δημιουργικό διευθυντή και διευθυντή εικόνας, που συνεργάστηκε με την digital artist, Inès Alpha.
«Πρόκειται για ένα τρισδιάστατο μακιγιάζ, τόσο ζωντανό, έτοιμο να το αγγίξουμε» λέει η Inès Alpha.
Αυτή η δυνατή εικόνα δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας την παλέτα «Party in Colours», σχεδιασμένη από τον Peter Philips και μέσω της ψηφιακής πινελιάς της Inès Alpha. Το πρόσωπο της Ruth Bell στολίζεται με έντονες αποχρώσεις της συλλογής Happy 2020 Collection, σαν πούλιες.
«Ο σχεδιασμός αυτού του φίλτρου υπήρξε μια πολύ ευχάριστη, δημιουργική εμπειρία, τώρα έχουν όλοι τη δυνατότητα να το αποκτήσουν και να διασκεδάσουν», καταλήγει ο Peter Philips.