Πάρε από μια γυναίκα την τσάντα της και θα είναι σαν να παίρνεις το βασίλειο της. Όλη μας η καθημερινότητα χωρά σε μία τσάντα. Ως ανήσυχο fashion κορίτσι θέλεις όχι μόνο να ακολουθείς τις τάσεις αλλά και να δώσεις σημασία στις λεπτομέρειες που θα βεβαίωναν ακόμη και την Anna Wintour πως μελέτησες καλά την ύλη της φετινής σεζόν και πέρασες με Άριστα.
Για το χειμώνα 2015-16 αυτή η λεπτομέρεια λέγεται: Κρόσσια (Ή αλλιώς τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια!)
Boho, 70s και Hippie style εξακολουθούν να επηρεάζουν τις φθινοπωρινές κολεξιόν κι έτσι τα κρόσσια ντύνουν για ακόμη μία φορά τις τσάντες μας. Το ενδιαφέρον είναι πως οι σχεδιαστές μόδας βρήκαν τρόπο να υιοθετήσουν με διαφορετικό τρόπο την τάση -αυτό είναι και το ταλέντο τους άλλωστε- κι έτσι εμείς έχουμε την ευκαιρία να επιλέξουμε την εκδοχή (ή εκδοχές) που ταιριάζει καλύτερα στο στυλ και την αισθητική μας:
Οι “φειδωλοί”
Οι οίκοι Altuzarra, Chloé, Rebecca Minkoff και Tory Burtch τοποθέτησαν μόνο φούντες στις άκρες ή στο κούμπωμα των τσαντών αλλά τις έντυσαν με τρουκς και ανάγλυφες λεπτομέρειες χαρίζοντας τους άλλοτε western κι άλλο boho ύφος.
Ο οίκος Hervé Léger πρότεινε μια πολύ διακριτική εκδοχή του clutch bag με μια κλασική κοπή του δέρματος σε κρόσσια.
Τα πλούσια κρόσσια
Καμία συστολή εδώ. Τα κρόσσια είναι υπέροχα όταν κινούνται μαζί με το σώμα γι’αυτό και ο οίκος Emilio Pucci τους έδωσε κεντρική θέση και μάκρος στη μικρή τσάντα ώμου, ο οίκος Fendi δημιούργησε φινίρισμα με κρόσσια σε όλο το μήκος της ραφινάτης τσάντας χειρός του με τη λαβή αλυσίδας και ο οίκος Sass & Bide προτίμησε κρόσσια για τη messenger bag του με τη γεωμετρική γραμμή.
Ο οίκος Burberry παρουσίασε τη δική του εκδοχή με μια σουέντ bucket bag με layers από κρόσσια. Το συγκεκριμένο σχέδιο ήδη θεωρείται ένα από τα καλύτερα της σεζόν.
Κι αν τα κρόσσια δεν σου αρκούν αλλά θέλεις κι έντονο χρώμα τότε μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην πολύχρωμη εκδοχή της τσάντας με κρόσσια του οίκου MSGM.
Είτε σε ενδιαφέρει να υιοθετήσεις την πιο διακριτική, είτε την πιο boho εκδοχή της τάσης, σίγουρα θα βρεις πολλές επιλογές στα καταστήματα:
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!