O Νοέμβριος είναι και επίσημα πλέον ο μήνας του μουστακιού και η TOMS συνεργάζεται για τέταρτη χρονιά με τη Movember και δημιουργεί μία συλλεκτική σειρά με σήμα κατατεθέν -τι άλλο- το περιβόητο μουστάκι ή αλλιώς “Mo“.
Αυτή τη φορά η χαρακτηριστική συλλογή της TOMS παρουσιάζει το “μουστάκι” σε γκρι αποχρώσεις παίζοντας με χειμερινά υλικά όπως ο καμβάς και το suede και μας προκαλεί να την υιοθετήσουμε μεγαλώνοντας για 30 μέρες το δικό μας “Μο”.
Για όσους δεν γνωρίζουν η Movember είναι μία διεθνής μη κερδοσκοπική εταιρεία που παροτρύνει τους άντρες να μεγαλώσουν κάθε Νοέμβριο το μουστάκι τους για έναν ολόκληρο μήνα καλώντας ταυτόχρονα όλους εμάς να ενημερωθούμε σχετικά με τον καρκίνο του προστάτη. O πρωταγωνιστής του επιτυχημένου σήριαλ Homeland, Damian Lewis, εμφανίστηκε από τις αρχές Νοεμβρίου με μουστάκι φανερώνοντας την υποστήριξη του στο κίνημα Movember.
Ενισχύοντας το “μουστάκι” και το φιλανθρωπικό του σκοπό, ευαισθητοποιούμε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο με $300 εκατομμύρια να έχουν συγκεντρωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια σε 21 διαφορετικές χώρες. Εάν θέλετε και εσείς να εγγραφείτε, να κάνετε τη δωρεά σας και να ενημερωθείτε επισκεφτείτε το www.movember.com
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!